Nyårsresa runt 30 dec - 6 jan

Av Marremi
30 okt. 2015 11:14
Visningar: 46
Hej! Jag vill åka iväg på en resa och söker resesällskap!
Jag kan tänka mig sol och bad, storstad eller snö. Är dock begränsad till datumet 30- december - 6 januari, kan eventuellt åka 29 dec eller vara borta till 10 januari. Skulle vara kul att fira nyår på något roligt ställe, typ Dubai.
Jag bor i Stockholm och skulle gärna träffas innan resan. MVH Marie
30 okt. 2015 14:50
Hej!
Jag letar också reskompis till sol och värme men allra helst efter nyår. Har du bokat resa redan eller är det något du kan tänka dig?
Min plan är NY några dgr och efter det någon av de karibiska öarna (Jamaica, Bahamas osv).
Jag är en resvan tjej på 36 år.
Ha' det bra!
Av Evas1
1 nov. 2015 13:18
Hej, Jag skulle gärna resa någonstans :) är 27 år gammal och rest en del också. Vill åka åt Karibienhållet :)

Kan åka från julen och framåt. 1-2 veckor

Bor också i Sthlm

Mvh Eva
1 nov. 2015 19:47
Hej, jag sitter lite i samma sits, är less på kombinationen Stockholm och nyårsafton och vill härifrån, helst starta mina egna traditioner så långt borta ifrån käld och fjortisfylla som möjligt, har kollat på diverse resor mellan 25e-30 och frammåt och det finns några lämpliga kantidater, t.ex. malta 10 dagar.

Jag är 27 år, musiker, sångare och komeditrubadur så humor ultlovas. =)
Av Marremi
2 nov. 2015 09:18
Hej! Vad kul att ni också vill åka iväg. Jag kan absolut tänka mig att åka till Karibien. Några datum ni kan åka? Jag passar gärna på att åka vid nyår så man inte behöver ta så mycket semester.
3 nov. 2015 10:53
Hej igen!
Just julen är helig för mig :) men efter jul händer ju inte speciellt mkt. Kan tänka mig att åka efter jul och runt 2v. Kul att det är fler som nappar på de karibiska öarna. Jag bor också i Sthlm. Finns det kanske möjlighet att träffas och prata vidare?
Ha' det bra
3 nov. 2015 13:26
Hej igen!

En resa till Karibien lät väldigt drömlikt, inte fel alls. har ni något hum om hur man går tillväga för detta? :)