Nyår på skidor?

9 dec. 2014 18:29
Visningar: 180
Hej!

Min nyårsplaner är fortfarande öppna... Helst hade jag firat nyår i snön, nyårsfirande och skidor, kan det bli bättre?!

Ingen av mina vänner är dock på den idéen! Finns det några här inne som sitter i liknande sits och vill bilda ett gäng och ihop hyra en stuga i fjällen några dagar över nyår? Skidåkning, nypåssupé på dagen D, bubbel, klänningar you know hela kittet?!

Hojta gärna? Jag är bokningsklar:)

/Jessica.
Av Jockek
9 dec. 2014 19:54
Hej!

Mina nyårsplaner är också öppna på nyår och en resa till fjällen vore riktigt perfekt.
Om det skulle gå att få ihop ett gäng och hyra en stuga med skönt folk vore klockrent!

Hör gärna av dig.

/Jocke
Av Nice752
10 dec. 2014 18:27
Kan också tänka mig att fira nyår på skidor :)
11 dec. 2014 23:27
Sorry för sent svar:)

(är på gran canaria me kasst internet) men ja!:) har även fått ett par svar på meddelande, de kanske går att få ihop ngt här?:) hur gör man för att vi alla kan connecta samtidigt? Det vore la smidigt?

Sänd mig ett meddelande med er fb kanske? Så lägger jag till er och ordnar en gruppchatt? Man hittar inte mig på fb utan gemensam vän

/jess
Av Ung73a
15 dec. 2014 20:39
Gokväll ! Tänkte höra om det är på g fortfarande med skidresan över nyår. Är också så sugen att bara sticka ifrån gröna regniga skåne för att fira nyår på skider och pudersnö... Hör gärna av dig isåfall för mer inf. Mvh.Ola