Nya Zealand/ Fiji/ Sydamerika

30 juni 2023 08:00
Visningar: 187
Hej!!!
Jag är en 25 årig häst tjeja, berest, social osvosvosv. Rätt rolig också!!! Är en jävel på att resa billigt

Jag har bott i Australien de senaste 3,5 åren och är sugen på att åka till Nya Zealand i typ 3 veckor bara för att resa runt där. Fiji lockar också för en liten getaway.
Är även sugen på att åka till Sydamerika efter det.
Har redan backpackat i Asien, USA, central och Sydamerika. Men vill obviously tillbaka till Sydamerika!
Tänker Brasilien, Argentina, Colombia framförallt.

Let me know om någon e sugen på ett äventyr!!!
13 juli 2023 20:16
Hej!!
Dina planer låter ju helt underbara! Har själv backpackat i Australien, Asien och Sydamerika. Jag är sjukt sugen på äventyr igen och letar efter resekompisar.
Hur länge har du tänkt resa runt och under vilken period har du tänkt?
:)
22 juli 2023 03:33
Heeej!!!!
Mitt visum här går ut i februari. Jag kan tänka mig att åka innan och även efter det haha, är väldigt flexibel!! Inte säker på hur länge och beroende på hur många länder också såklart, men är öppen för ett par månader!!
Vad har du för planer?
12 sep. 2023 14:41 (redigerad)
Heej Elisa!! Åhhh jag vill på äventyr i Sydamerika med dig hahah!!! Har också bott i älskade Australien (1,5år), Nya Zeeland (halvår), Malta (halvår) och backpackat i Asien. Vill i februari dra till Sydamerika och vara iväg i kanske 3-4 månader! Vill väldigt gärna till patagonien och amazonas, utöver det är jag öppen för vad som helst o vill bara spontanresa runt 🌞🌞 Sen har jag ett helt gäng till resor jag vill göra efter det hehe!!

Är föresten också 25 år, svara jättegärna på insta, sarajoneros,
om du tror att vi skulle bli en bra reskombo hihi!!