Nya Hotell Turkiet 2015 - 2016

Av Hemmo
20 jan. 2016 19:14
Visningar: 156
Turkiet kommer också att vara år 2016 ett populärt semestermål. Kanske du ens vill gå till ett annat hotell, men vilket hotell och var som helst. I min blogg hittar du bredvid de berömda destinationer, däribland många okända fantastiska badorter och platser där man kan njuta av naturen och kulturen i Turkiet. 2016 ett nytt år och nya hotell. Vad är att locka nya hotell? Vill du inte gå med på att bo på ett hotell, där allt doftar fortfarande nya, oanvända, och ger dig en känsla av exklusivitet. Särskilt i år efter öppnandet, de erbjuder ofta höga rabatter. Om du är där snart, reserverar du ett nytt hotell till ett överkomligt pris. Nästa år hotellet kommer säkert att bli dyrare. Nedan kommer jag öppnade nya hotell i 2016 i Turkiet räkna.

Amara Sealight Elite, Kusadassi.
Suene Deluxe, Belek.
Sunis Efes Kungliga slottet Özdere.
Sunmelia Beach Resort & Spa, Kizilagac (Side).
Sensimar Bodrum Resort & Spa, Bodrum.
Puravida Resort Lykia World Links Golf, Denizyaka.
Viverde Berke Ranch Hotel, Kemer.
TUI Bästa Family Bodrum Imperial, Bodrum.
Elite World Hotel, Istanbul.
Hilton Garden Inn Istanbul.
Under år 2016 återigen kommer att öppnas flera hotell i Turkiet. Boka tidigt och du kan berätta för dina vänner att du är bland de första gästerna på hotellet.
Four Seasons Resort, Çesme.
Elite World Hotel Maltepe.
Fairmont Quasar, Istanbul.
Hampton by Hilton Istanbul Dolapdere, Istanbul.
Radison Blue Hotel Istanbul Topkapi, Istanbul.
Doubletree by Hilton Izmir Alsancak.
Hilton Garden Inn, Izmir Bayrakli.
Melia Resort, Antalya.
InterContinental Bali, Bodrum.
Mandarin Oriental, Istanbul.
Vill du ha mer information om din favoritdestination i Turkiet bara titta på min blogg http://turkiet-semester.blogspot.nl/