New York i september någon?

Av Efadnil
1 juli 2013 22:44
Visningar: 194
Hej!

Jag är jättesugen på att åka till New York i början på hösten och söker en reskompis/reskompisar! Är det någon som har liknande planer så skicka gärna ett pm eller skriv här! =)
Av Sollen
1 juli 2013 23:10
Hej!
Hur länge vill du vara borta? Vill också åka till usa, verkar så kul!
6 juli 2013 10:57
Ni båda borde haka på mig och syrran! Vi åker sista september och blir borta en vecka. Vi har redan varit där och kommer kanske inte "turista" galet mkt... Men vi kommer shoppa och festa desto mer. Ska man gå ut i New York måste man vara 21 minst, så ni vet. Dom är stenhårda!

Men om ni vill haka på så messa! :)
Av Sollen
6 juli 2013 17:44
Citerat från Phridaynss:
Ni båda borde haka på mig och syrran! Vi åker sista september och blir borta en vecka. Vi har redan varit där och kommer kanske inte "turista" galet mkt... Men vi kommer shoppa och festa desto mer. Ska man gå ut i New York måste man vara 21 minst, så ni vet. Dom är stenhårda!

Men om ni vill haka på så messa! :)
Skulle ju vara grymt! Men jag skulle vilja vara borta längre än en vecka så där sket det sig ju! :( hoppar ni får asroligt !!!
17 juli 2013 21:23
Hej Efadnil- Ja det är jätte trävligt i New York, men jag måste rekomendera att du besöka Brooklyn också! Jag jobbar med en bolag som gör cykelturer, son heter Get Up and Ride, och det finns jätte mycket att se med en cykel i New York's storsta områd.

Om du behöver mer information skicka en mail till (Logga in för att se e-postadress)
Av Tinyz
14 aug. 2013 00:27
Hej! Jag har absolut liknande planer, kommer vara borta två veckor fr.o.m. 27 aug och tillbringa första veckan i New York. Andra veckan är fortfarande osäker men jag skulle gärna stanna i New York under den tiden! Har hittat grymma t/o/r-biljetter till NY 27 aug - 7 sep.

Kristina