Någon annan som är trött på kalla,regniga och tråkiga Sverige? YOLO xD

2 apr. 2014 20:15
Visningar: 611
Är så trött på allt som heter Sverige.

Jag söker någon som känner likadant som mig.

Jag tänker mig att man åker ner till Australien, ev USA eller dylikt, antingen med jobb i förväg eller att man söker när vi väl är där. Jag vill lära mig att surfa och njuta av livet. Bli mer social och utforska världen samt mig själv. Jag skulle kunna tänka mig att flytta permanent om det skulle bli aktuellt.

Jag lever inte för festen, så helst ska du inte vilja supa skallen av dig så fort solen börjar gå ner. Jag tycker om att leva hälsosamt och träna, gärna gå på långa promenader i berg och utforska. Se på solnedgånge.... yadayadayada, haha. Känns som en annons på texttv...

Men allvarligt så vill jag härifrån nu helst.

Du måste vara över 20 år, speciellt om du är kille. Jag pratar gärna via mail/forum/sms/telefon/skype innan och planerar samt träffas om vi bor nära varandra.
Av Annapma
2 apr. 2014 21:34
Hej!
Jag tänkte åka ner till Australien i juni någon gång och sedan ta det lite som det kommer. Jobba lite, resa runt, uppleva så mycket som möjligt, surfa, hika, umgås, chilla, allt sånt! Är inte heller mycket för att festa/dricka men går gärna på spelningar eller hänger på mysiga barer/caféer :)

Tänkte även åka till Nya Zeeland när man ändå är i krokarna, och drömmen vore att ta en fet roadtrip i USA på vägen hem tills reskassan är slut.

Hör av dig om det låter intressant! :)
26 juni 2014 21:39
Är en glad och social tjej som är 22 år :) Jag vill gärna åka till Australien och känner som dig att bara njuta och ta tillvara på tiden och komma iväg:) tycker om att träna och leva hälsosamt. Jag har ett sommarjobb som gäller till den 11/8 sedan är jag fri och kan resa när som därefter så är du intresserad så hör gärna av dig till min mejl (Logga in för att se e-postadress) så kan vi prata mer om det.
29 juli 2014 12:59
hejsan! :)

Är ni nere i Australien ännu?

Jag är i Nelson Bay utanför Newcastle på östkusten och letar efter reskompisar/jobbkompisar! :) Jag är öppen för platser att besöka men skulle vara roligt att åka till sunshine coast till exempel. Jag gillar också att träna och vara hälsosam. Och träffa nya människor och äventyra. Ska vara här ca en månad till, till slutet av augusti.

Hör gärna av dig/er!