Magaluf sommaren 2015?

21 okt. 2014 21:12
Visningar: 1667
Halloj!

Tänkte att det är bäst att vara ute i god tid, så nu undrar jag om det finns någon/några härliga personer som är sugna på Magaluf sommaren 2015?

Jag har tänkt åka dit med ett par kompisar först, men då de bara vill stanna 1-2 veckor på "vanlig semester" söker jag nu någon som vill stanna där en månad till eller något efter det!

Söker alltså några roliga killar eller tjejer att dela lägenhet med där nere, har tänk juli månad, men är öppen för förslag! Jag har under mina två första veckor på "vanlig semester" tänkt söka jobb för att sedan jobba där en månad eller nåt.

Lätt det bästa stället att ha kul på, så visst vill ni hänga på? :D
1 dec. 2014 03:20
Varför inte :)

I Magaluf har jag varit 2 ggr de senaste 3 åren. Har även sett andra sidan ön för x antal år sedan så Mallorca har lätt blivit min favoritö i Medelhavet! Du skriver att du tänkt stanna 1 månad - det förutsätter nästan att den, eller de som reser med dig också jobbar alternativt har sparat för att kunna fixa kostnaden för boende under en sådan lång tid. Kolla förresten in denna sida - där finns lägenheter att söka...

http://www.holidaylettings.co.uk/magaluf/

Jag är intresserad av att dra iväg någonstans mellan juni-juli och stanna minst 1 vecka, mest troligt 2 veckor. Jag är inte speciellt duktig på att svinga flaskor i baren och något annat jobb finns väl knappt... nä, nu var jag lite ironisk. Kan kanske filura lite på det.
Är det några vänner till dig som är klara i nuläget att åka eller är det oplanerat i nuläget?

Var kommer du ifrån? Jag bor i GBG.

Med vänlig hälsning
Sara
8 dec. 2014 00:35
Hej!

Oj vad spännande detta lät! Söker efter någon/några som kan tänka sig fara iväg på ett äventyr :) Jag tog studenten i våras så jag jobbar just nu, så resan skulle inte vara något problem, och att hitta jobb på magaluf hade varit så sjuuukt roligt!

Riktig rolig idée måste jag säga! Och jag är mycket intresserad! :)

MVH Elin
9 dec. 2014 23:30
Tjena på dig! Jag och en kompis hade tänkt att åka ner och jobba/resa i magaluf under sommaren 2015. Dock tror jag det är svårt att hitta jobb såpass sent in på säsongen så mitt tips är nog att söka innan juli. Vi kommer, ifall vi får jobb, att vara där från maj - augusti.
Av Reebban
29 dec. 2014 11:29
Hej!
Jag har länge tänkt att jag vill åka och jobba utomlands men de har som inte riktigt blivit av pga att jag inte har velat åka själv. Var där nu i sommras och man blev inte annat än kär i stället! Hör gärna av dej till mej på Facebook Rebecca kassman heter jag där! :)
1 feb. 2015 19:51
Hej
llikaså jag går i tankarna på at åka ned o jobba mig fram helt enkelt i sommar
4 feb. 2015 17:29
Jag har fått jobb där nere men tror jag tackar nej då det kommer bli tufft att leva på provision hela sommaren.
Av Outland
19 feb. 2015 21:58
Heej! Vill också åka bort och det finns ju tydligen jobb där men då får man ligga i. Antingen som servitris, bartender, värd eller helt provisionsbaserat. Funderar på att söka lyckan där. En jag snackade med sa att han fixar bostad åt sina arbetare för ca 250 euro/mån, delad då såklart. Standard? Keine Anung. Antar att du Ebba inte tar studenten innan juni men jag funderar på att dra ner redan i slutet av mars och prova lyckan. Sitta i barer och lära mig yrket, eller gå runt med CVn. Jag vet inte. Aldrig litat på att vingarna bär så där. Någon med den typen av erfarenhet? :)
21 feb. 2015 15:30
Hej!! Jobb och så är enkelt att fixa, jag har några stycken att välja på haha! Men boendet däremot är den svåra biten.. Någon som har tips på boende? :)
2 mars 2015 23:53
Tjenare alla partysugna kattskrällen!

Jag har tänkt att åka ner i juli eller augusti(2 veckor). Försöker få med några polare men de ska tydligen jobba hela somaren :/ Så blir antagligen åka själv(!) därför undrar jag om några sköna spontana lirare( killar eller tjejer) vill hänga på? Har tänkt boka på Vista sol, då de mest ungdommR från Skandinavien där:)

Jag är öppen för förslag när det gäller datum eller hotell, kan ta ledigt från jobbet närsomhelst!

Åkte ner 2011 med 11 polare och kan säga att det var den sjukaste resan ever :D! Längtar att få komma tillbaka till Europa säkrast hetaste partyställe!

Låter det intressant? Släng iväg ett meddelande :)

Peace!
4 mars 2015 17:11
Va kul o se att det finns fler som längtar iväg! Hade gärna åkt typ..igår!! Haha

Ingen som funderar på att åka lite tidigare än juni..?(a)
Av Kejvan
6 mars 2015 00:19
Vi drar ner slutet av juli två veckor fram, 12 grabbar!
Fullt ös varje sekund lär de vara, linnen, gopro.. hela köret är fixat!
Tjej som kille, bara holla så ses vi i dimman där nere! Ju fler ju roligare! Kommer bli en galen resa! ;)
Av Kejvan
7 mars 2015 17:12
@saywhatgain91

HSM Torrenova Playa! Där uppe på nå berg/kulle tydligen! =d
15 mars 2015 11:04
Tjaa! Jag, min tvillingsyster och kanske 2 andra tjejer hade tänkt stanna i magaluf i sommar. Vi åker ner den 22 juni och bor en vecka på vista sol, sen har vi fixat lägenhet och jobb. Kanske r det så att bara jag o min syster är sugna på att stanna kvar. Om någon är sugen på att dela lägenhet eller hänga med oss i Maggan, hör av er på fb ;)

https://m.facebook.com/jonna.jonsson.12?ref=bookmark
Av Alico
9 apr. 2015 14:58
Jag och en kompis hade tänkt stcika ned till Mallorca i sommar en månad och hyra en villa, vi vill försöka få ihop ett hyfsat stort gäng så att det går att hyra under månad. Någon som är på? Hade varit kul med nytt och framför allt roligt sällskap:-D
19 apr. 2015 13:28
Hej! vi är två svenska tjejer som hade tänkt bege oss ner till magaluf i mitten av juni och stanna ett bra tag. Om någon får tag på någon nice villa eller lägenhet så hör av er, vi kan absolut vara på att dela! :)
23 apr. 2015 18:31
Hallå där alla busfrön :D

Nu är flygbiljetterna bokade, drar ner till Magaluf mellan 21 juli och 4 augusti. Hittade en polare tillslut som kunde åka :D vi letar efter hotell fortf, finns ju så sjukt många ty välja mellan. Har ni några tips på vilka hotell som är bäst för party?

Några fler som ska åka detta datum och sugna på att träffas där nere o styra upp sjuka fester tsm? :D

Hare gött!
Medlemmen har tagit bort svaret
27 apr. 2015 16:38
Citerat från Oscartiti:
Hallåj!
Vi är 6 grabbar som drar ner om precis 9 veckor och stannar 2v! Ska bo på vistasol!
Brutal längtan!
Ciao
Tjenare påre!

Undrar en sak. Det lutar mot vistasol för våran del med, vet du om det är ett schyst hotell eller? Har du några förslag på andra hotell som är nice partyhotell? :)
Medlemmen har tagit bort svaret
28 apr. 2015 18:01
Härligt! Vi satt igår och kolla runt på hotell och Vistasol it is! Nice att majoriteten är skandinaver. Vilka datum drar ni ner :)?

Hoppas man ses dä nere!

Peace
Medlemmen har tagit bort svaret
18 maj 2015 23:39
Hallå hallå!
Jag jobbade på Vista Sol förra sommaren så ni som ska dit - jag är avis ;) jag åker från Göteborg den 7 juni och ska jobba som bartender i Magaluf hela sommaren! Såå taggad på en ny säsong :D hör av er på Facebook (Elin Louise Hellström) om ni vill ha en Mallis-kompis :))) ses därnere allihopa!