Kläck idéer med mig så sticker vi så fort vi kan

Av Apman
29 sep. 2015 16:45
Visningar: 33
Tänkte dra och resa ganska ASAP och har snurrat runt med en del planer men inte lyckats bestämma mig. Tror jag måste dra till Arlanda inom dom närmsta veckorna och bara ta det flyget som känns mest relevant om jag inte kommer på något snart.
Har en relativt stor budget och inget speciellt som håller mig kvar där jag är nu så blir nog att vara borta så länge det känns kul och värt min tid. Är du begränsad så spelar det egentligen ingen roll, jag vill höra ändå. Shoot.

Jag är 24 år med stort intresse för film, musik och tv-spel. Du måste inte dela mina intressen så länge du är bra. Har som alla andra här lätt för att träffa nytt folk, så hör av dig om du har lust att hänga på och komma på något ballt. Är glad bara jag kommer bort egentligen.

Är inte dödligt sugen på Thailand eller Australien.
30 sep. 2015 22:13
låter en vecka i Alanya "all inclusive" intressant? äta + all dricka är gratis !!!
tänkte åka från Landvetter runt den 15 oktober till 22 oktober.
2 okt. 2015 14:58
Tänker att jag ska dra i november till typ Mexico o sedan bara se vart jag hamnar i ungefär ett halvår framöver?! Men det blir inte Thailand eller Australien för de är redan avklarade :P
Av Apman
3 okt. 2015 16:02
Desvärre inte intresserad av Turkiet. Har varit där tidigare.

Mexico kan jag lätt tänka mig. Det låter som en bra plan att bara dra ner dit och se var man hamnar. Kan jag lägga till dig på Facebook?
6 okt. 2015 08:28
Absolut..! Försök hitta Julia Berger Svensson eller avslöja ditt eget namn :)