Kan man åka med småbarn!?

Av Leandro
30 juli 2011 21:13
Visningar: 730
Tänkte åka till egypten i september.
Undrar då hur värmen är då?

Är det för varmt för småbarn då?
2 aug. 2011 20:09
det beror pa hur sma ar barnen? och pa hotellen sa finns det aircondition, och om man inte ar i solen de varmaste timmarna pa dygnet sa tror jag att de klarar sig gott, det ar mnag som kommer med sma barn hit och det ar bara att man tanker pa att de har solskydd och en liten hatt pa sig. och far isig tillrackligt med vatska
Av Annl
2 aug. 2011 21:40
Hur gamla är barnen?

Egypten är ju ett litet speicellt resmål med tanke på all magsjuka som florerar och det kan jag tänka kan vara ett skäl till att välja bort detta om barnen är små. Det finns ju så många, mycket enklare, resmål för små barn tänker jag och att man kan komma tillbaka till Egypten - detta fantastiska land- när barnen är äldre och kan uppskatta Egypten mera.
5 aug. 2011 10:01
Inte rekomenderas till lite barn, menar under 2 årig.
Av Hathor
14 aug. 2011 12:08
i september är de som varmast-riktigt hett...
inte bästa tiden att åka med små barn.på hotellen finns ju ari c men att vara ute är renat av jobbigt för alla---
bästa tiden att åka med små barn är under vinter halvåret...
m
18 aug. 2011 14:04
va med hela familjen i egypten i dec.våran yngste va då 2 1/2 vi alla 5 blev riktigt dåliga i
magen,2 åringen va så dålig i magen när vi kom hem så vi fick gå till läkare,hon hade
diarre i 2 v..rekomederar er att inte åka dit med små barn.värmen är nog inte det stora problemet
just där..