Jorden runt 2017

1 feb. 2016 11:33
Visningar: 50
Hej där! vill göra en jorden runtresa sommaren 2017, och vill börja fnula på denna redan nu.

Skulle vilja åka med flera personer som liksom jag har erfarenhet av att resa runt och gillar backpack-livet! (samt fest, lata dagar, mat, kultur, och inte är för fin i kanten..)

Vill se och uppleva indien, nepal, thailand, nya zeeland, sydafrika, jamaica, sydamerika.. är helt flipprig och vill helst resa nu haha men en större resa som denna kräver väl ändå kanske lite planering.

Hör av dig!! Jag är flexibel och öppen för förslag och rutt, vi kan planera tillsammans. Ju fler desto roligare :)
3 maj 2016 20:27
Hej!
Jag är också intresserad av att åka jorden-runt 2017, men jag hade tänkt åka iväg under början av året med avresa helst under januari 2017. Är det för tidigt för dig?
26 maj 2016 16:55
Hej, jag har oxå börjat tänka att jag velat åka jorden runt resa sommaren 2017 och söker oxå resesällskap, jag är en resvan 20 åring som älskar nya utmaningar ich hitta på nya saker, jag skulle kunna tänka mig vara borta i ca 6 månader och är villig att resa vart som haha :) men det jag har tänkt är iaf några länder i asien, kanske några öar vid nya zeeland, sydamerika och kanske nåt i afrika men är öppen för förslag och skulle vara jätte roligt att kunna planera tillsammans :)
Adda mig på fb om du skulle vilja snacka mer felicia stenberg