Jobba utomlands 2016/2017

Av Celkri
5 sep. 2016 09:55
Visningar: 387
Hej!
Jag tog studenten i år och är nu sugen på att flytta någonstans och jobba för att komma iväg och upptäcka ett nytt ställe. Jag har länge varit sugen på att flytta till Norge och jobba, men det vore även häftigt att dra till Nya Zeeland eller Kanada på ett Working holiday visa. Jag är öppen för att resa iväg och jobba nu i höst eller i vår :)

Jag är en ansvarsfull och påhittig tjej. På fritiden gillar jag att göra små roadtrips, upptäcka nya platser runt omkring där man bor. Jag är oftast öppen för en utekväll eller att ta ett glas på en uteservering, men trivs också väldigt bra med att ha mysiga kompismiddagar hemma, eller ligga på soffan med en bra bok eller framför en dokumentär.

Är du också sugen på att komma iväg, jobba och upptäcka en ny plats, skriv så vore det jätteroligt att prata vidare!
5 sep. 2016 22:17
Hej! Är precis som du sugen på att resa och komma iväg lite! Funderade kring om du bara är sugen på att jobba och resa? :)
Av Piah123
23 nov. 2016 13:47
Hejsan! Verkar som att vi har samma intressen och planer! Jag har jobbat i australien i 2 år och tänker nu att nya Zeeland eller Kanada skulle vara roligt att åka till :) hör gärna av dig på fb så kan vi prata mera där!
Pia Häggmark
24 nov. 2016 20:41
Hallå! Jag är jätte taggad på Australien och NZ. Har tänkt på att åka ett tag men pluggade förut och inte haft någon som velat hänga på. Men nu har jag bestämt mig och vill åka i början av 2017 :) Vill precis som du jobba så man kan stanna och/eller resa vidare. Hör gärna av dig på facebook, heter Emelie Tapio :D
Av Afoug
17 dec. 2016 13:27
Hej!
Jag är just nu i Barcelona och är sugen på att dra vidare till nästa ställe. Har haft Kanada i tanke länge men också Auatralien och NZ bara för att min bror för nuvarande pluggar engelska där fram tilll februari och min bästa vän är på NZ och pluggar fram till Juli. Hade gärna velat åka med någon annan för den första nervösa tiden. Är sugen på att jobba och resa.
Heter Abelina Fougberg på fb lägg till mig så kan vi prata mer :)
25 dec. 2016 16:19
hej!

Tänker också åka iväg och jobba i aus/nz under 2017. Vore roligt att göra vad du har för planer.

Heter Markus Timander på Facebook. Bara att höra av sig :)
Medlemmen har tagit bort svaret