Jobba i spanien!

17 feb. 2013 21:57
Visningar: 1369
Någon mer än jag som funderar på att åka till spanien i vår och jobba? Har fått svar från atlas telemarketing i fuengirola, någon som jobbat där och vet mer? :)
Av Aa_nnaa
17 feb. 2013 23:17
jag är väldigt intresserad av att dra till spanien och jobba. Men det är ju så himla svårt att hitta jobb tycker jag, har dock inte hört nå bra saker om atlas telemarketing men jag gissar på att det är från person till person det, vad man gillar att göra!! =)
18 feb. 2013 21:08
ojdå, vad har du hört?? Bara man får sol och bad så löser sig nog de mesta!!
19 feb. 2013 21:39
Jag tänkte åka dit till hösten typ :) Har också snackat med dem från atlas men känner är inte speciellt glad för telefonförsäljning. Dock bra alternativ.. Tänkte jobba tills hösten/vintern och sen åka ner där! Man får inte så himla mycket i lön, mycket slit osv så skönt om man har pengar i fickan så man inte behöver oroa sig för pengar hela tiden..
Av Ewox
20 feb. 2013 01:53
Tjuuu, spanien är cool asså! Min tanke var telesäljare i Barca först. Men verkar inte bli så mkt av det asså, vill bara bort från kylan så fort som möjligt. När har du tänkt dra? Du är helt inställd på fuengirola och ingen annan stad? cheers / E.wox
27 feb. 2013 20:48
Hej!

Jag tänkte bara höra om någon av er kommit iväg ännu och VAR i Spanien ni beslutade er för att testa lyckan. Jag och en kompis tänkte ta oss ner i sommar, ljuga runt lite och säga vi ska stanna ett par månader, men enbart vara kvar i ett par veckor. Hur pass svårt är det med barjobb, säg i Barcelona? Är det lättare att testa nån annanstans?
27 feb. 2013 23:03
Nej jag har inte åkt än, har bokat resa den 20 april, ska egentligen bara stanna en vecka men hittar jag ett roligt jobb stannar jag nog längre! Det är atlas telemarketing jag har pratat med och dem befinner sig i fuengirola. Men inget är bestämt än, kanske blir något kul barjobb istället? Är ni på? ;-)
15 mars 2013 11:09
Jag åker ner den 23 Mars till Fuengirola och börjar jobba på Altas den 25 :)
ska du jobba där också?
Av Lindani
10 maj 2013 15:05
Det finns massor av lediga jobb i Barcelona, Telemarketingföretagen skriker efter folk. Om någon vill komma hit så hjälper jag er gärna med både jobb och boende.
Det erbjuds betald utbildning, fast anställning, heltid, lön enligt spanskt kollektivavtal+provision

För mer info maila mig på (Logga in för att se e-postadress)
Av Ann2013
13 aug. 2013 12:47
Hej, jag skulle vilja rekomendera GG-marketing som ligger I Fuengirola. Det är ett ungt glatt gäng som söker säljare hela tiden, med möjlighet att tjäna mycket pengar. Kontakta Mattias för mer information.
(Logga in för att se e-postadress) lycka till...:)

Ann
Av Ramiih
25 okt. 2013 15:35
Hej, någon som jobbat i Spanien som säljare som man kan ställa lite frågor till? :)
15 dec. 2013 17:15
finns många jobb här nere :) GG marketing jobbar ja p och de vill ju gärna ha mera personal:)