Jobba i alanya 2013

29 okt. 2012 08:55
Visningar: 1028
Hej jag är en tjej på 21 år , som varit i alanya 11 ggr kom nyligen hem därifrån och nu är det så att jag vill åka dit och jobba och inte bara sola och festa utan kunna stanna där en hel sommar! :) någon som vill som jag , mina vänner är för feg för att åka iväg och jag vill inte åka själv. Skulle även va bra om man kunde hyra lägenhet med någon fler. Är du intresserad och har några jobb planer så hör av dig här eller på min facebook : Madeleine Een.
30 okt. 2012 22:39
Hej!
Jag är också en tjej på 21 år. Har varit i Alanya två ggr i år. Jag har planer på att flytta dit och jobba. Tänkte börja med ett halvår för att se hur de fungerar ;) Har du något jobb fixat där? Jag är suer intresserad av att hyra lägenhet ihop :)
31 okt. 2012 10:10
Låter ju hur bra som helst :) jag hade tänkt göra som dig och se vad som händer , just nu har jag inget jobb men jag söker som en tok :) hade varit väldigt bra att hitta fler att hyra lägenhet med så man får ner kostaden och om man kommer bra överrens är det ju kul !! Har du hittat något jobb? Skriv gärna på min facebook eller mail (Logga in för att se e-postadress) :)
5 nov. 2012 15:21
halloj! jag åker dit i april och stannar där i 3 mån. ska troligen inte jobba, eftersom de är så svårt att få arbetsvisum. men ska skaffa en lägenhet när jag kommer dit =)
23 nov. 2012 10:43
Låter ju riktigt kul! :) jag håller på och funderar på job och sånt men som du sger är det ju svårt att få arbetsvisum så få se vad som sker! men åker du själv då eller med vänner jemppy89? och har du sparat länge då?.. jag åker ner i maj tre veckor och bara har det gott som det ser ut nu och sen åker i mitten av sommaren också om jag inte hittar något jobb vill säga :)
25 nov. 2012 15:41
började spara för några månader sedan =) har inte fått med mig någon ännu iallafall. Åker ensam om jag inte får med mig någon kompis