Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
2009-09-22 21:39

Jag heter Gilberto och kommer från kuba. Vill ni veta något om kuba, så kan ni kontakta mig.

Jag heter Gilberto och kommer från kuba. Har bott nio år i sverige.
Jag har fortfarande min familj där (kuba), och brukar åka dit.
___ Är det någon som vet något om billiga resor till kuba?
___ Eller vill veta något om kuba,
så kan ni kontakta mig.
  • 2009-09-25 19:49
    Hejsan!
    Jag planerar att åka till kuba nästa höst, tänkte höra om du vet hur det är om man sen vill åka till usa och har stämpel från kuba i passet? har hört att det kan medföra problem? sen vill jag såklart höra alla tips du har om landet! vill gärna ha tips om dina favoritställen där inte alla turister hänger!

mvh Karin
  • 2010-05-13 11:00
    Hej hej!
    Jag och mina två väninnor ska åka till Kuba i slutet av oktober till slutet av december är det tänkt. Vi vill ju gärna bo så billigt vi kan eftesom vi inte har hur mycket pengar som helst. Har du några boendetips? Vi har inte helt planerat vart exakt på Kuba vi ska åka, utan vill gärna ha tips från folk som vet bra ställen. Vi du dela med dig av lite olika bra tips så blir jag superglad!

Hoppas vi hörs. Mvh/Ingrid
Visningar: 1166  |  Dela med andra:    
1 svar
Jag heter Gilberto och kommer fr ...
4 år sedan av Gilbertcuba
Jag heter Gilberto och kommer från kuba. Har bott nio år i sverige. Jag har fortfarande min familj där (kuba), och brukar åka dit. ___ Är det någon som vet något om billiga resor till kuba? ___ Eller vill veta något om ...1
3 svar
Kuba: Vad se och göra?
5 år sedan av Robbowan
... yahoo.com . Om du vill veta något om kuba, kontakta mig. mvh gilberto. Vicsjo: Åk till Cayo Largo. Åk till Vinales och se tobaksplantage. Havanna är ett måste. Sedan är det fint på maria la gorda. Robbo: Robbowan har redan kommit hem ;-)3
4 svar
Dans och rundtursresa
12 veckor sedan av Bettygreen
Hej, Jag skulle vilja åka på nån slags dans (salsa mestadels) och rundtursresa på Kuba, helst runt 20juni, ca 2 veckor. Skulle gärna vilja ha tips/råd på olika bolag som anordnar såna resor, eller som har så man kan snickra ihop en egen resa för 2 ...4
4 svar
IPhone - simkort
24 veckor sedan av C99
Ska resa runt på Kuba och bo på Casa Particulare. Kan jag köpa passande simkort i Havanna så jag kan använda den under resandet för samtal inom Kuba? Lawk: Kolla bara så inte din iPhone är operatörslåst. isåfall brukar man kunna låsa upp den hos ...4
4 svar
Lakan
25 veckor sedan av Susabel
Hej alla kubafantaster! jag ska åka till Kuba om 3 veckor och kommer bo mycket i olika Casa Particulares. Min fråga är, lakan och sånt. Finns det relativt fräscha i husen man bor i eller rekommenderar ni att man tar med sig egna hemifrån? ...4
Relaterade sökningar

jag heter jag kommer från

Erbjudanden från reseföretag

Resa utan barn

Tobago - romantik, kokospalmer och korallsand

Apollo

Tobago - romantik, kokospalmer och korallsand
Vill du få en skymt av paradiset ska du resa till Trinidad och Tobago. Här kantas de långa kritvita stränderna av ett turkosskimrande vatten och befolkningen är vänlig och tillmötesgående.

Apollo

Bröllopsresor

Kuba - rundresor med innehåll, från 17500 kr

Kenzan Tours

Kuba - rundresor med innehåll, från 17500 kr
Upplev Kuba i året runt! För er som vill uppleva en fantastisk natur, kulturskatter och paradisstränder! Välj mellan våra olika färdiga reseprogram med 2 v på plats. Alltid kombinationen rundtur & paradisstrand, välj mellan två boendestandarder.

Kenzan Tours

All inclusive

Pangpriser på All inclusive på Kuba

Apollo

Pangpriser på All inclusive på Kuba
Testa något av våra utvalda All Inclusive-hotell. I resans pris ingår måltider & dryck, så du kan äta & dricka så mycket du vill. Just nu har vi pangpriser till Egypten, Mexico, Kuba, Kanarieöarna & Dominikanska Republiken.

Apollo

Inför resan

ICA Banken - Vi gör din resa lite bättre

ICA Banken

ICA Banken - Vi gör din resa lite bättre
När du köper en resa med ICA Bankens kort ingår reseförsäkring och avbeställningsskydd. Vi tar inte ut något valutaväxlingspåslag eller några avgifter när du tar ut pengar utomlands. Bli kund hos oss du också!

ICA Banken