Ibiza 2014 resegäng

24 apr. 2014 14:13
Visningar: 306
Hallå allesammans!
Vi är två tjejer, 19 år, som har bokat ett hotell på Ibiza i Playa D'en Bossa från den 1 juli - 10 juli. Hotellet heter Ebano Apartamentos för 4 personer och ligger mitt i festorten Playa D'en Bossa centralt. Två av våra tjejkompisar har hoppat av vilket är väldigt jobbigt då det är ett rum för 4 personer. Är det två stycken partysugna brudar som skulle kunna tänka sig att bo med oss och lära känna varandra så tveka inte att höra av er snarast! :D
Vi har varit på Ibiza två gånger förra året och bodde på samma hotell. VI tyckte att hotellet var jättebra!
Som de brukar säga där, good girls go to heaven, bad girls go to Ibiza! ;)
2 maj 2014 20:45
Heeeej! Jag är riktigt sugen på det här, låter jättekul. Vad kostar boendet?:) beror såklart på om det blir 3 eller 4 stycken, men jag är intresserad iaf. Hör gärna av er:)
2 maj 2014 22:27
Heeej Jonna! Vad kul att du visar intresse! :) Om man är fyra personer blir det ca 2400kr per person, du kanske har någon tjejkompis som är sugen på att följa med det skulle ju vara jättekul tycker jag!! :)
3 maj 2014 14:40
Om du går in på skyscanner så hittar man billigare flyg. Vi hade tänkt boka ett för drygt 2000 tur och retur! Det är dock inte direktflyg utan man mellanlandar :-)
20 maj 2014 11:41
Hej jag är jätte gärna på! Alltid velat åka till Ibiza! Har ni kvar en plats? :)