Hej reskompis?

29 mars 2010 15:34
Visningar: 294
Jag heter Hanna och är 21 år gammal och för tillfället söker jag en reskompis Eftersom mina vänner här hemma är upptagna med skola eller jobb. Älskar att resa och kom för 2 hem månader sedan från en asienrundresa på tre månader, och nu vill jag ut igen. Har tidigare bott i Vietnam och är Också Öppen för Att flytta någonstans och kanske Börja jobba Ett tag.

Kan tänka mig de flesta resmål, män Känner Att det vore kul att Komma Utanför Europas gränser. Men som sagt jag är öppen för förslag.

Är en glad, social och spontan person som älskar äventyr och Att träffa nya människor. Trivs med de flesta och tycker det vore Hur kul att som helst hitta en reskompis på det här sättet, för det har jag aldrig gjort förut.

När ska vi åka? Ja jag kan åka Nästan När som helst, män kan Också tänka mig Att vänta och åka efter sommaren.

Om du har Lust att snacka skriv bara så svarar jag så fort jag kan.

/ Hanna
Av Lanja
30 mars 2010 16:43
Hej, jag är absolut intresserad och letar även jag efter en reskompis ;D
Har ekonomi och tid i början av sommaren!
14 apr. 2010 23:30
Hej Hanna!

Jag känner igen mig så väl!
Har aldrig tänkt tanken innan om att söka reskompis via nätet, eftersom det aldrig har varit aktuellt.
Men jag känner att till hösten är jag redo att bege mig iväg till värmen, gärna stanna där på obestämmd tid.
Är ganska kluven, vill så mycket men kan inte riktigt bestämma mig för vad och när..

Skriv gärna tillbaka.
/Madelene
9 maj 2010 00:31
Hej har tänkt att dra jag också men i september vill börja i london i några månader sen vill jag dra vidare spelar inte så stor roll vart Australien skulle vara trevligt men som sagt så spelar det ingen roll vart. Vad säger du? Om det låter bra så hör av dig på min msn (Logga in för att se e-postadress)
12 maj 2010 11:03
Hej Hanna! har du hittat dig någon reskompis? Jag känner igen mig HELT PÅ PRICKEN av det du skriver. Jag är ute efter samma sak. Jag vill börja på något nytt, vill se något nytt. Jag är absolut intresserad att åka! Skriv gärna tillbaka eller adda mig på msn så kan vi snacka mer?

(Logga in för att se e-postadress)