Hawaii, Oahu i sommar!

Av Oooo
11 maj 2015 18:37
Visningar: 174
Tjaba,

tjugoett årig snubbe här som sticker iväg till Hawaii under semestern (Juli-aug) för att tillbringa några sköna veckor i paradiset (2 veckor minst).

Planerar för det mesta att utforska ön och se vad den har att erbjuda ( stairway to heaven ser riktigt najs ut :)
http://fc00.deviantart.net/fs70/i/2013/164/e/b/stairway_to_heaven__oahu__hawaii_by_liveon2013-d68xybe.jpg.

Att det blir och ta de lugnt på stränderna är ju givet, men huvudsaken för mig är just att upptäcka ön under denna resa + pröva diverse aktiviteter.

Letar efter någon som tänker i samma banor och som kan tänka sig dra iväg under sommarn också. Tyvärr har ingen i närheten lust att dra till Hawaii, därför söker jag mig utåt.

Tveka inte utan hör av dig om så är fallet, alltid roligare att resa 2+ :D
25 maj 2015 18:56
Tjena!

Hawaii i sommar låter helt klockrent i mina öron! Jag heter Michaela och är 20 år och sitter i samma båt som dig då ingen i min närhet heller är ressugen. Jag öppen för förslag under hela sommaren fram till 15 augusti. Hör av dig om du vill snacka vidare! :) /Michaela
Av Oooo
30 maj 2015 17:12
Let's do it! :)

Jag planerar att åka någon gång mellan v.30 - 33.

Skickar ett PM till dig.
Av Jehlc
10 juni 2015 19:55
hej! Jag och min kompis, (båda 21 år) har bokat in oss på ett hostel i Hawaii från den 22 juli! Bara säga till om ni är där då!
Av Oooo
13 juni 2015 23:11
Citerat från Jehlc:
hej! Jag och min kompis, (båda 21 år) har bokat in oss på ett hostel i Hawaii från den 22 juli! Bara säga till om ni är där då!
Härligt!

Är det Oahu ön ni ska till?

Jag är där mellan den 23 Juli - 6 Augusti på något hotell i Waikiki området.