Flytta till London våren 2015?

18 nov. 2014 21:13
Visningar: 558
Hej!
Tog studenten i somras och är nu så sugen på att flytta till mina drömmars stad, London!
Tänker typ runt april kanske. Flytta dit, hitta ett jobb och uppleva äventyr i den bästa staden.

Jag kommer från skogarna i Småland och är rätt lätt att ha att göra med. Om någon skulle vara intresserad att hänga med så får ni gärna höra av er!
20 nov. 2014 17:02
Hej!
Jag är som du också jättesugen på att flytta till London (helt klart världens bästa stad!!!). Jag tog också studenten i somras och jobbar nu för fullt för att tjäna ihop så mkt pengar som möjligt till en flytt. Hade först tänkt flytta kanske till hösten 2015, men ju tidigare desto bättre.
Jag är 19 år och bor i Luleå. Jag är en go och glá person som är lätt att ha och göra med. Om du vill höras mer så hör av dig!
20 nov. 2014 19:25
Hej!
Men vad kul!
Jag kom hem från en arbetande sommar i Turkiet för en månad sedan och jobbar nu också för fullt. Jag vet inte riktigt hur mycket pengar man behöver, men har läst på flera ställen att det är mycket klumpsummor i början så ett litet startkapital är nog bra att ha.

Det kanske är lättare att skriva på facebook istället? Här kan du lägga till mig om du vill så kan vi höras mer: https://www.facebook.com/nelly.jenbrant
22 nov. 2014 08:45
Hej!
Jag är också sugen på att dra till London till våren! Tog precis som du studenten i år och letar efter roliga äventyr. Tänker mig mars/april någon gång. Bor också i Småland men i Kalmar och jag tycker det hade varit kul om vi kunde gör något av det här! :)
22 nov. 2014 09:30
Hej! Vad kul! Jag och Terese har redan börjat prata lite men om du lägger till mig på fb (länk ovan) så kan du ju också vara med i diskussionen :)
23 nov. 2014 23:41
HejHej! Jag tog oxå studenten i somras och är nu redo för ett äventyr i London! Det skulle vara helt fantastiskt!
Hoppas vi hörs! Kram

På fb heter jag lovisa milton frykholm och det är bara att lägga till! :)
24 nov. 2014 16:53
Hej! Kul att du svarat! Har skickat vänförfrågan på fb så lägger till dig i gruppchatten sen :)
26 nov. 2014 08:40
Hej! Jag har ockå planerat att flytta nu till våren. :) Aldrig varit i London ens, men alltid drömt om det och i januari blir jag arbetslös och värdelös igen så tänkte att varför inte slå två flugor i en smäll och åka utomlands och jobba? :)
Lägg gärna till mig på fb så kan vi prata mer!
https://www.facebook.com/angelica.haglund.9
3 dec. 2014 17:40
Hej! Jag kanske är för sent ute men är hemskt sugen på att flytta till London jag med! Jag är 19 år, alltså tog också jag studenten i våras! :) Även jag har varit inne på att flytta kring april, så ni får gärna kontakta mig så får jag höra vad ni har kommit fram till :)
/ Tova
4 dec. 2014 10:43
Hej! Förlåt för segt svar. Har lagt till dig på fb så lägger till dig i gruppen sen :)
Av Elenai
28 dec. 2014 20:00
Halloj!
Ska också flytta till London snart !
Skulle vara kul att ha någon man kan ha kul där tillsammans med :)
Hoppas jag inte är alldeles för sent ute :)

Facebook: www.facebook.com/3lena

Hoppas på svar :)
Av Karna
12 jan. 2015 20:12
Hej alla fina! Jag befinner mig i Lund just nu, men eftersom jag inte riktigt var redo att plugga, tänkte jag ta tag i min dröm om att flytta till London! Jag tog studenten för snart två år sen och kommer från en liten stad i Skåne. Vill leva dansa och härifrån mest, hoppas jag inte svarar för sent!
Av Karna
12 jan. 2015 20:13
Ps. Heter Karna Svensén på fb
13 jan. 2015 15:54
Jag är också rätt sen på o skriva men.. Tänkte åka till London en månad i Maj för att läsa foto.
Vet att ni ska va där längre, men kunde ju va kul o känna några även om det bara är en månad :)

Jag tog också studenten i somras och den enda anledningen att jag inte flyttar längre är att jag på nått sätt lyckas få ett fast jobb här. Jag heter Janina Samuelsson Wirz på fb, om ni vill ha med mig :D
13 jan. 2015 22:24
Hej! Vad kul att ni också vill till London! Vi har blivit så många redan så jag tror att boendesituationen bl.a blir svår om vi blir flera. Men det verkar ju vara många som vill till London så ni kanske kan snacka ihop er?

Ni får jättegärna lägga till mig på fb så kan vi ju ses i London någongång kanske? :)
30 jan. 2015 00:01
Hej hej allihopa!
Mitt namn är Jasmina och jag flyttade till England år 2012 på egen hand med min son. Nu har jag ett hem här, jobb och underbara vänner! Helt enkelt har jag byggt upp ett nytt liv här.
Trevligt att höra att ni planerar att flytta till England!
Vad jag gör är, jag hjälper dom som vill flytta till England och hjälper dom hur dom ska gå till vägas som tex att registrera sig, få ett "engelsk person nr" , boende, id, Job och massa anat trassel här och där.
Jätte gärna om ni hade kunnat höra av er till mig :-)
Här är min epost (Logga in för att se e-postadress)