Flytta till London september 2015!

19 mars 2015 22:24
Visningar: 272
Hej! Sofi, 19 år. Tog studenten 2014 och vill flytta till London i september 2015. Letar efter någon som vill hänga med och dela boende och umgås! Är taggad på att åka! Älskar att utforska och är spontan.Tänkte åka dit för att jobba men också gå på äventyr, shoppa, parkhäng, festa, umgås med nytt folk... Tveka inte utan skriv om du vill med!
Av Kasra
20 mars 2015 00:31
hej på dig,

London låter intressant, jag e ev intresserad haka på, hör gärna av dig, om du inte har fått svar från andra. // Kasra
23 mars 2015 13:20
Jag är som du kanske såg i den andra tråden också sjukt taggad på London :) Låter som vi vill göra samma saker, hade varit så kul att få göra något nytt och bara leva loppan!
24 mars 2015 23:24
Hej Sofi!
Emma här, 19 snart och tar studenten nu i vår. Vill helst bara utomlands nununu! London låter lockande och behöver som du någon att åka med. Älskar allt som har med äventyr att göra, försöker väldigt hårt att vara spontan, LOVELOVELOVE att festa och träffa nya härliga människor. Du får gärna höra av dig om jag (haha) låter intressant!
Ciao
26 mars 2015 07:01
Hej!

Jag tar studenten nu i vår och har också tänkt åka till London i höst. Vill såå gärna dit men ingen av mina vänner vill haka på, haha :) Så vore jättekul om vi skulle kunna åka tillsammans? Jag känner som dig, att jag vill dit och jobba, utforska staden, shoppa, festa och bara leva livet liksom. (även om det kommer vara tufft ibland ;) )
29 mars 2015 14:37
Hej! Jag skulle gärna vilja haka på! Har du Facebook så kan man snacka där osv! Är ute efter samma spontana saker, jobba leva livet lära känna nya människor 👍