Flytta till London i Januari?

17 sep. 2014 01:33
Visningar: 219
Hej!
Jag heter Filippa och vill flytta till London i början utav nästa år. Så jag söker nu tjejer runt min ålder som också är sugna! Jag vill flytta dit för att börja jobba och leva livet lite innan allt blir så seriöst och man (antagligen?) ska plugga vidare.
Vill gärna bo nära ''stor stan'' och drömmer om att bo vid Notting Hill, Lancaster Gate, Paddington osv.. Men det kanske går och fixa :)
Men känner du att det här känns rätt så hör av dig så kan vi prata mer!
Av Lisa93
21 sep. 2014 15:05
Hej Filippa!

Jag är också sugen på att flytta till London någon gång runt årsskiftet! Det skulle både vara en trygghet och jäkligt kul att åka dit tillsammans med någon. Om man hittar boende och jobb och kan stanna några månader, ett halvår eller längre så skulle det vara perfekt! Är också intresserad av att resa runt lite inom landet om man har tid och pengar för det :)
24 okt. 2014 17:52
Hej!
Jag är också jättesugen på att åka dit i början på nästa år!
24 okt. 2014 20:42
Tror det tyvärr blir flyttat lite framåt för min del.. Måste ha körkort först för lättast så när man väl bor hemma och körkortet går inte så jättebra just nu.. Så någon månad förflyttat är det är det för min del tyvärr. Vill ju så gärna!
Men skriver till dig i PM så kan du lägga till mig på fb så lägger jag till dig i en grupp som en tjej härifrån skapat för oss som vill dra till London nästa år, där finns det flera som vill åka i början på året :) kram!