Flytta till London

Av Erikany
17 juli 2013 15:07
Visningar: 534
Hej! Jag är jätte sugen på att flytta till London och jobba i några månader i augusti/september. Har inte bestämt exakt när än. Det skulle vara jätte kul att ha en resekompis så jag undrar om någon annan har planer på att jobba i London i höst? Hör jätte gärna av er så snackar vi mera :)

Erika :)
18 juli 2013 09:58
Hejsan! jag är 17 år och plyggar gymnastiet online via dator. Jag har också planer på att åka till London i några månader och jobba, Det som verkar vara den svåra delen är att hitta ett boende att ha råd med! Förstår om du tycker jag är för ung att åka med men ändå ville jag skriva att jag jätte gärna åker :)
22 juli 2013 14:40
Tjenare! Jag har precis samma planer som dig, tänkte åka i början på september! Lägg till mig på fb (Christine krillan Strömberg ) så kan vi snacka mer där :)
22 juli 2013 22:45
Hej! Jag är också sugen på att flytta till London, men i december :) hade vart kul och åka med någon svensk dit! När åker du?
30 juli 2013 14:25
hej erika! jag funderar väldigt mkt på att åka till london i höst, men beror lite på om jag kommer in på en utbildning som jag sökt till. börjar iaf kolla upp lite fakta nu och hittade denna tråd! om jag åker vill jag sticka i september. hur ser det ut för dig? :)
5 aug. 2013 12:43
Hejsan jag är också supersugen på att flytta till London! Dock inte nu till hösten utan tidigast till vintern/ årsskiftet. Har inte bestämt så mycket än.. men jag vill också att stanna några månader (har hört att efter tre månader börjar man komma in i vardagen på riktigt) och jobba :)

Om det finns någon som är sugen på att åka till London någon gång i början av nästa år, och som vill ha resesällskap/ dela boende så hör av dig!!
Är så himla taggad!:D
6 aug. 2013 20:45
Hej! Jag är en tjej från Linköping som också är jättesugen på att dra till London och jobba.
Har en tjejkompis som också har pratat om att dra utomlands och jobba. Är inte säker på om hon är på men jag ska försöka övertala henne. ;)
I vilket fall som helst skulle va askul och ha några till resekompisar och några att dela boende med.

Skicka gärna ett meddelande, lägg till mej som vän eller skriv till (Logga in för att se e-postadress)

/Sandra :)
8 aug. 2013 23:53
Jag är jättepepp på att flytta till London efter att ha bott i Frankrike det senaste året, planen var London direkt efter studenten men det blev Frankrike. Nu satsar jag dock på London då det varit drömmen sedan många år tillbaka :) Jag satsar dock på att åka i december2013/januari 2014, måste få ihop en budget först :) Om ngn mer åker den tiden så hör jättegärna av er :)
15 aug. 2013 13:00
Hej! Jag flyttar till London i mitten av september för att jobba i en månad bara. Jobb och boende har jag fixat men några vänner har jag inte i London.. Någon som befinner sig där i september-oktober? :)
17 aug. 2013 10:15
Jag flyttar till London nu den 2:e september.
Vore kul att träffa nytt folk och skapa kontakter.
Hitta på saker och bara ha kul helt enkelt.
I'm on jag också!

Skicka ett meddelande så kan vi höras på Facebook tex.