Flatmates till London

Av Elesa
2 juli 2014 17:59
Visningar: 223
Hej!
Vi är två 19-åriga tjejer som ska flytta till London till hösten. Våra planer är att jobba och ha kul, testa på något nytt helt enkelt! Vi planerar att åka slutet av augusti/början av september, och har börjat leka med tanken av att kanske dela lägenhet med någon eller några andra - dels för att det är jävligt dyrt med hyra i London, och för att det skulle vara kul att lära känna andra som upplever samma sak med nytt land och nya människor.
Det spelar ingen roll om du planerar att åka ensam eller med en kompis, hör av er om ni är intresserade!
Av Hansius
4 juli 2014 23:18
Jag funderar starkt på att flytta till england och kanske London, men det är inte bestämt än. Det skulle vara bra att få prata med någon som ska dit, få lite tips och inspiration! Hör av er på Facebook: Emil Berglund (har en profilbild där jag spelar gitarr)
Av Elesa
5 juli 2014 00:14
Lägg till mig, Elsa Prigorowsky, istället! Fanns typ tusen med samma namn haha
Medlemmen har tagit bort svaret
7 juli 2014 19:25
Jag går i samma tankar. Jag ska i höst studera på distans (online), vilket innebär att jag inte sitter fast i Sverige alls. Så är såå sugen på att flytta till london tillsammans med några likasinnade och jobba/plugga och ha massa skoj.
De jag känner är på helt andra plan i livet, jag vill fortfarande leva och se annat, barn, giftermål etc är inte mitt mål än på ett bra tag.
Jag älskar England och har länge velat flytta dit under en period, Absolut minst ett år hade jag tänkt.
Jag hade tänkt åka senare i höst i så fall.

Hör gärna av er till mig på facebook eller min mail; heter rebecca jansson på facebook. min mail är : (Logga in för att se e-postadress)