Dra iväg

15 nov. 2014 21:21
Visningar: 152
Hejsvej allihopa! Mathilda heter jag och jag är 19 år gammal. Jag bor i Skåne och tog studenten nu i somras. I dagsläget jobbar jag som vik på en skola men har chans att dra iväg när helst jag vill.
Jag har själv inte någon speciell plan, inte mer än att jag vill komma iväg (och gärna i början på nästa år). Sola, bada, äta god mat och dricka goda drinkar, dansa, träffa nytt folk och upptäcka massa nytt är målen för min resa. Hade varit skoj att dra till USA men även Australien, Nya Zeeland, Hawaii, Kap Verde och andra platser lockar.
Hade tänkt vara fri från sverige i åtminstone en vecka, men helst hade en månad suttit fint!
Vad har ni för planer? Hade varit superskoj om vi kunde komma överens om något och göra en oförglömlig resa ihop! :-)
17 nov. 2014 18:51
Hejsan Matilda! Jag är jätte inne på att dra iväg någonstans och bara vara iväg och leva livet, ta det som det kommer men vara iväg två veckor och bara sola, bada, festa och ta det lugnt. Komma bort från detta tråkiga väder... Om du vill prata mer så maila mig, (Logga in för att se e-postadress)

Kram!
8 dec. 2014 14:29
Hejhej Mathilda! Vi är tre st kompisar Emelie (jag) Jessica och Erik som hittat en resa till Kap Verde för 5000 sek får vi 5stjärnigt hotell spa-resort, all inclusive, flyg och allt för 2 veckor.. 8-22januari! Vi letar efter en till då hotellet har lghter för 4 st och blir lite billigare också trevligt att möta nya människor!! Vi är sjuksköterskor och jobbar i Norge, jag har tidigare åkt till Mexiko med en tjej som jag lärde känna på reseguiden och det var jätte skoj! Vi åker från sthlm tänkte vi :)

Vänliga Hälsningar å kramar Emelie