Dans New York hösten 2015

12 jan. 2015 21:17
Visningar: 150
Hej!

Jag heter Miranda och jag är en glad 19 årig, snart 20 åring, tjej som älskar att dansa. Jag har bestämt mig för att åka till New York i höst för att dansa och gå Broadway Dance Centers program.

Jag söker någon/några som vill detsamma som mig och som kanske vill dela lägenhet osv.

Kram, Miranda
8 apr. 2015 00:33
Hej Miranda!!

Vad kul!! Jag heter Alice, är 20 år och har också tänkt mig NYC detta år, men en engelskakurs i tre månader istället :) hade varit perfekt att dela lgh då det är så himla dyrt annars!
Är det fortfarande aktuellt?

Hör gärna av dig i såfall:)
Av Paow
8 apr. 2015 09:59
Hej Miranda!

Jag ska också fara och dansa på bdc, delar gärna lgh. När i höst tänkte du fara? Jag funderar på dra redan till augusti starten, men har som sagt inte bestämt mig än.
:)
Paow
8 apr. 2015 10:19
Citerat från Alicee10:
Hej Miranda!!

Vad kul!! Jag heter Alice, är 20 år och har också tänkt mig NYC detta år, men en engelskakurs i tre månader istället :) hade varit perfekt att dela lgh då det är så himla dyrt annars!
Är det fortfarande aktuellt?

Hör gärna av dig i såfall:)
Hej vad kul att du svara! Mejla gärna mig på (Logga in för att se e-postadress)
8 apr. 2015 10:20
>Citerat från Paow:
Hej Miranda!

Jag ska också fara och dansa på bdc, delar gärna lgh. När i höst tänkte du fara? Jag funderar på dra redan till augusti starten, men har som sagt inte bestämt mig än.
:)
Paow
Hej! Jättekul med svar!! Vill du mejla mig på (Logga in för att se e-postadress) så kan vi lättare ha kontakt :)?
8 apr. 2015 12:20
Hej!

Ja superkul! har mailat dig nu Miranda :) Ju fler destå bättre att dela är det ju! Vore smart om vi alla är där under samma tid :)

Kram

Alice