Budgetresa Thailand 2017

20 aug. 2016 14:48
Visningar: 162
Hej. Jag ska satsa på att komma iväg till Thailand under 2017.
Undrar om någon skulle vara intresserad av att hänga på? Vore kul med sällskap, plus att det blir billigare :)
20 aug. 2016 21:54
Hej! Jag ska iväg till Sri Lanka i början av Januari, men fortsätter resan till Thailand efter det! Möter gärna upp dig där. Åker helt själv så kan va kul att få möta upp någon på vägen på min resa! :)

Hör gärna av dig om det låter intressant!

Mvh, Madde!
21 aug. 2016 00:03
Hur länge planerar du att stanna i Thailand?
Låter absolut intressant :)
21 aug. 2016 01:54
Tänkte stanna i 3-4 veckor bara sen vidare till fillipinerna :)
21 aug. 2016 21:25
Ah men vad kul!
Ska kolla mina möjligheter för semester i februari nu i veckan så jag kan komma igång på riktigt med planeringen :D
21 aug. 2016 21:46
Låter bra :) lägg gärna till mig på fb, så kan vi snacka mer där om planering mm :) Madde Matkovic
Av Ssara
22 aug. 2016 18:10
Hej!
Jag tänkte åka till Thailand två veckor i nov-dec. Till hua hin. Vart har du tänkt åka?
22 aug. 2016 19:55
Jag har inte bokat något än, men tror jag kommer flyga till Bangkok och sedan vidare till Phuket :)
Blir dock januari/februari för min del.
16 sep. 2016 21:57
Låter toppen! Jag är student för tillfället och i januari kommer jag få ledigt(har redan läst kursen i mitt program), så har inte mycket pengar men är supersugen på att backpacka i Thailand! Du skrev att du tänker vara borta i 2 veckor vilket passar mig utmärkt då jag har en pojkvän som kommer vara tvungen att vara hemma å jobba, kan tänka mig att stanna något längre om det skulle bli så :) Efter den 15:e januari kan jag lova att jag kan åka men beroende på hur skolan ser ut kan jag kanske åka tidigare :) Hör av dig! Rebecka Schloenzig om du vill använda fb! :)
16 sep. 2016 22:10
Hej Rebecka! Vad kul :D
Jag har redan bokat mitt flyg och kommer möt upp Madde (som skrivit ovan) i Phuket.
Vi har än så länge bokat ett hotell på Koh Lanta där vi tänkt vara ena veckan. Andra veckan blir nog på Phi Phi.
Min resa går från Landvetter den 24/1 och hem från Phuket den 6/2.
Du är välkommen att hänga på om du vill :)
18 sep. 2016 11:30
Tjena :D

Jag planerar att boka flyg den 12 januari och flyga till Phuket och två sista dagarna av 2 veckors resan flyga upp mot Bangkok :)
Är inte ute efter någon längre resa utan 16 dagar.
Är väldigt social tjej som går ihop med alla möjliga människor, är en person med mycket skratt :)

Hör gärna av dig!
18 sep. 2016 13:17
Hej Fanny!
Om du bokar den 12:e skulle vi ju kunna ses min andra vecka. Då ska jag och Madde troligtvis bo på Phi Phi.

Alla ni som skrivit ovan får gärna lägga till mig på facebook om ni vill snacka mer.
//Mikaela Forsblad