Boende i Dubai

Av Blesi
11 sep. 2014 11:07
Visningar: 792
Hejsan

Jag, min man och vår 14 åriga dotter ska åka till Dubai en vecka i mitten av oktober. Jag behöver hjälp med att hitta ett bra boende. Vi vill helst inte betala mer än 1500 kr natten. Vill gärna bo där det finns trevliga restauranger i näheten.

Tacksam för hjälp.
Av Mirreli - Reseguiden.se
12 sep. 2014 11:00
Hejsan, tycker helt klart att ni skall satsa på Dubai Marina, trevligt att promenera runt och massor av restauranger! Dubai är fantastiskt, ha det så kul!//Mirre
Av Gevalia
13 sep. 2014 20:43
Billigt boende finner ni i Bur Dubai och Deira. Taxi är mycket billigt och smidigt till stränderna. Massor med matställen i dessa områden samt mycket att göra, om man vill.
Av Blesi
14 sep. 2014 07:40
Tack för era svar, de lutar åt Bur Dubai, pga av priserna på hotell.
Av Annl
27 sep. 2014 16:54
Förvisso är taxi billigt men det är stora avstånd så om man vill bada så skulle jag definitivt välja att bo i Dubai Marina där man har nära till stranden och det finns även gott om restauranger. Vi bodde på lägenhetshotell där - helt perfekt och prisvärt
27 dec. 2014 10:09
Citerat från Annl:
Förvisso är taxi billigt men det är stora avstånd så om man vill bada så skulle jag definitivt välja att bo i Dubai Marina där man har nära till stranden och det finns även gott om restauranger. Vi bodde på lägenhetshotell där - helt perfekt och prisvärt
Annal, tack är intressant info, vill du hjälpa mig med namnet på hotellet, skulle uppskattas. På väg till Dubai.