Billigast dykcert i Centralamerika?

Av Nicob
23 nov. 2016 11:16
Visningar: 221
Hej,

Jag ska ta dykcertifikat i Centralamerika men vet inte riktigt vilket land jag ska satsa på. Jag vill ha det absolut billigaste, min pojkvän som ska resa med mig är dykinstruktör så han kan lära mig det mesta. Så länge det är säkert spelar det ingen roll om teorin är lite ihålig, för den lär jag mig av pojkvännen. Har hört att man kan ta dykcert billigast i Honduras, men vi ska endast åka igenom det landet eftersom det känns lite osäkert och farligt där. De länder som jag vill ta dykcert i är Panama (helst här), Costa Rica, Nicaragua, Guatemala eller Belize. Vad är billigast?
Av Joakimn
24 nov. 2016 08:28
Man "leker"inte med en dykutbildning.:-( / Ta en dykutbildning i Costa Rica, välj Paddy och låt det ta 4-5 dagar Billigt o bra och visst din pojkvän få vara med o ge råd men förövrig bör han hålla sig neutral. (Som att mamma skulle göra hela bilskoleutbildningen.
Blir gärna lite sämre pga relationen.)
Av Nicob
24 nov. 2016 18:39
Citerat från Joakimn:
Man "leker"inte med en dykutbildning.:-( / Ta en dykutbildning i Costa Rica, välj Paddy och låt det ta 4-5 dagar Billigt o bra och visst din pojkvän få vara med o ge råd men förövrig bör han hålla sig neutral. (Som att mamma skulle göra hela bilskoleutbildningen.
Blir gärna lite sämre pga relationen.)
Det är sant, man ska inte vara vårdslös. Jag trodde att Costa Rica har den dyraste dykutbildningen? Vad är egentligen "billigt" om man nu ska gå efter mått...?