Biljetter till baseball eller annan sport

12 maj 2011 09:25
Visningar: 2197
Jag och min sambo åker på roadtrip till Kalifornien i 3v juni-juli (ja, jag vet att det kommer vara varmt). Är det någon som har tips om vart man kan köpa biljetter kanske redan nu till något sportevenemang t ex. baseball? Hade varit kul att gå på en match.
12 maj 2011 10:59
Hej!

Vi var och såg Ishockey i NY (NY Rangers).

Köpte biljetter på nätet på den här sidan: http://www.ticketnetwork.com

Ser att dom har Kalifornien också! Jag valde att köpa från någon som hade e-tickets, och det funkade hur bra som helst. Annars får dom skicka dom till er i Sverige.

Vi åker på en roadtrip till Karlifornien i 3v i September, hoppas ni får superskoj!
Av Annl
12 maj 2011 22:20
Hej,

Vet inte hur ni tänkt att spendera dagarna i Kalifornien men vi var där förra sommaren i juli och värmen var inget större problem förutom i Las Vegas där det var hettvarmt - 47 grader.

Skall ni till San Francisco kan det vara bra att veta - om ni inte redan vet det - att där är det i allmänhet rätt kallt även mitt sommaren. Det var inte alls den värmen som jag hade förknippat med Kalifornien (den har du längre söder ut) och jag vägrade att ta av mig shortsen men löste det hela med att köpa en munkjacka och en SF-jacka.

Tänker ni er att resa till vindistrikten har ni ett helt annat klimat - torr go värme och inga insekter eller mygg.

I Los Angeles och San Diego skall det ju vara varmt och gott och det var det när vi var i LA men vi hade otur i SD - där vi hyrt en lägenhet granne med stranden för att bada och slappa som sista stoppet på en månads roadtrip innan de bar hemåt. Men det var molnigt hela tiden och man talade i butikerna om att det vädret minsann aldrig brukade vara så annars.

Svar på din fråga om biljetter till en baseball match i Kalifornien har jag dessvärre inte men skall ni ha ett stopp i NYC kan ju en tanke vara att kolla på Yankees... har läst här på RG att det skall vara något alldeles speciellt och vi skall ägna vår sista kväll i NYC i sommar efter en månads roadtrip med just detta. Ska bli jättespännande!

Trevlig resa - ni kommer att få fantastiska dagar i Kalifornien (man blir riktigt nostalgisk när man tänker tillbaka på förra sommaren och alla fina minnen).