Backpacking i Australien, Nya Zeeland och Asien hösten 2014

16 apr. 2014 16:43
Visningar: 319
Hej!
Jag är en glad, omtänksam 20-åring från Stockholm som drömmer om att lämna Sverige för ett tag och upptäcka världen. Jag skulle egentligen åkt med mina kompisar, men det visade sig att vi hade lite för olika planer för att kunna resa ihop. De vill jobba och jag vill bara resa runt och leva livet!

Så nu söker jag en eller flera reskompisar som är sugna på att backpacka i Australien, Nya Zeeland och några länder i Asien. Jag är redo att åka i September men kan bara vara borta i tre månader då jag planerar att börja plugga till våren och vill hinna hem och fixa boende osv :)

Australien och Nya Zeeland är för mig ett måste, men gällande Asien är jag lite mer flexibel. De länder/städer i Asien jag helst vill besöka är Thailand, Bali, Hongkong och kanske Kuala Lumpur eller Singapore. Och om någon kan tänka sig att åka till Fiji blir jag också glad :) Men jag kan som sagt kompromissa väldigt mycket bara jag får någon att åka med!

Hör av dig om det låter intressant!
Kram
7 maj 2014 23:55
Hej! Vet inte om du vill ha med en kille med ger det ett försök! Jag letar oxå någon att åka iväg med i höst! Är lättsam att ha o göra med och väldigt flexibel ! Är oxå inne på Australien och Nya Zeeland. Svara gärna eller lägg till mig på Facebook så kan vi prata lite mer!

Www.facebook.com/marcuseliassonSTR

ha de gött så hörs vi av!
/Marcus
Av Marika7
13 maj 2014 11:00
Hej Caroline! Jag fyller 20 i höst och har alltid velat åka till Nya Zeeland och Australien. Någon gång i höst planerar jag att åka dit för att upptäcka så mycket som möjligt, lära mig surfa och dyka, simma med delfiner och kanske se några pingviner. Är jätte intresserad av kulturen i Asien, huvudpunkt i Kina och Indien men är flexibel. Precis som du vill jag inte jobba på min resa då jag har sparat ihop pengar. Hör gärna av dig om,du är intresserad. Du kan även adda mig på FB (Marika Salomäki).

vänliga hälsningar Marika :)
18 maj 2014 12:13
Hejsan! Jag heter Sofia, är 20 år och bor i Malmö. jag hade tänkt göra en liknanade resa som dig, tre måsten för mig är Australien, lite nya zeeland och thailand (helst fler länder i asien också)! så det låter ju som att våra resor matchar rätt bra! jag har inte heller någon att åka med så hade varit kul att prata lite mer :) jag hade velat åka nån gång i november/december och vara iväg några månader, men är ganska flexibel jag med! adda mig gärna på facebook: Sofia Dahling