Backpackertripp till Thailand!

Av Jeppa93
5 okt. 2014 17:23
Visningar: 151
Backpackertripp till Thailand!
Jag är extremt sugen på att dra till Thailand i ca en månad!
Jag vill uppleva dem fantastiska paradisöarna som Thailand kan erbjuda. Jag söker en reskompis/kompisar som känner för att åka runt lite spontant till olika öar. Ta en bärs vid stranden. Åka på utflykter.
Nu är det så att mina vänner antingen är fast med plugg eller jobb så tänkte kolla om det är någon där ute som går i samma tankar som mig? Skulle helst vilja åka i slutet av december och komma hem i slutet av januari. Jag är spontan och glad av mig,gillar att prova nya saker och är öppen för det mesta!
Lägger hellre pengar på nöjen och upplevelser,än på lyxiga boenden.
Så är det någon glad och pålitlig tjej eller kille där ute som skulle vara sugen på att planera in en liten backpackertripp så skriv!
8 okt. 2014 11:18
Hej! Jag åker till Thailand den 3:e december och efter nyår tänkte jag åka vidare till Malaysia i 2 veckor. Skulle vara grymt att hitta en resekompis så hör gärna av dig på min Facebook. Caroline Engberg, står att jag är från Tierp :)
11 okt. 2014 22:32
Tjo :)
Är 20 år och bor lite utanför göteborg, ska också iväg till thailand, förhoppningsvis åker jag den 26e okt. Reste runt själv i Thailand förra året vilket var grymt kul, men hade nu gärna haft någon att hänga med i början. Har väldigt oklara planer jag med, men sånt där brukar ju lösa sig med tidens gång. Skriv till mig på facebook om du känner för det, Victor Gundahl Larsson, så kan vi prata mer om det.
Ha det gött :)
Av Ibbza94
12 okt. 2014 12:07
Tja!
Jag är en kille på 20 år som är sugen på exakt samma sak som du. En månad låter perfekt och håller verkligen med om att jag vill lägga pengar på upplevelser istället för boende. Jag skulle kunna tänka mig att åka både i november och december. Hör av dig så kan vi snacka mer, Joacim Blom Facebook. Eller på mail: (Logga in för att se e-postadress)