Backpacka i Sydamerika från november 2017!

1 juni 2017 00:07
Visningar: 442
Hello!

Nu är det dags att dra! Efter högskoleprovet i slutet utav oktober. Så min plan är att dra till Mexico och sen vidare ner i Sydamerika. Jag vill såååå gärna ha någon att åka med. En skön, öppen, härlig och rolig person! Hör så gärna av dig om du är inne på samma tankar!

Kram
Matilda:)
Av Linalj
3 juni 2017 12:44
Hej! Jag är också sugen på att resa runt i Sydamerika :) Heter Lina Ljungblad på Facebook om du vill prata mer!
3 juni 2017 12:53
Hej! Jag är också sugen på att hänga med! Behöver komma bort och göra något nytt. Hur länge tänkte du stanna?:)
/Emelie
4 juni 2017 11:27
Tja! Behöver också en reskompis, jag har länge funderat på samma resmål och november hade varit perfekt!
Funderar också på hur länge du tänkt dig? :) Är helt klart intresserad i alla fall!
/Martina
14 juni 2017 19:55
Hej! Är helt klart på samma tankar! Och som sagt, hur länge hade du tänkt vara borta? :)
/Therese
Medlemmen har tagit bort svaret
29 juni 2017 21:17
Hej! Jag är också så sugen på att åka iväg, speciellt till Sydamerika! Hör av er om ni känner för det :) kan tänka mig att åka innan HP om någon hade velat det!
/ Julia Skoglund på fb
30 juli 2017 19:43
Hej! Jag söker också någon att resa med. Men hade tänkt mig början av december. Någon som är sugen på det?:)
Ida bjurbäck på Facebook
9 aug. 2017 22:58
Citerat från Skoglundj:
Hej! Jag är också så sugen på att åka iväg, speciellt till Sydamerika! Hör av er om ni känner för det :) kan tänka mig att åka innan HP om någon hade velat det!
/ Julia Skoglund på fb
Hej Julia!
Jag ska resa och vill också iväg innan november! Hur går dina resplaner? 😊
/Sanne Jakobsson
10 aug. 2017 03:31
Hej! jag har också mycket tankar kring syd och central amerika! Jag har varit väldigt inne på volontära och sen efteråt åka vart än som verkar intressant men är verkligen öppen för andra förslag och planer :) Är iallafall väldigt sugen / Ebba Englund på fb
Av Deaclog
17 aug. 2017 11:21
Hej alla, jag ska troligtvis tillbaka till Sydamerika i höst också. Eventuellt börja i Costa Rica och dra neråt, fast allahelgona hade varit coolt att fira på någon festival i Mexiko, har inte bestämt mig än och är öppen för förslag. ✌
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
22 aug. 2017 14:34
Hej alla!
Jag var i Sydamerika i höstas, men är otroligt taggad på att åka tillbaka nu i höst igen och göra sträckan mexiko-colombia, åt något av hållen... Blir hemma till iaf efter högskoleprovet, men sen har jag obegränsat med tid! Någon som funderar på att åka iväg i slutet av oktober? Hade varit gött med resesällskap! :)
Av Robiiin
30 aug. 2017 19:10
Hej, har ni bokat något? :)