Backpacka i Australien/Sydostasien hösten 2015

Av Lullsen
20 juni 2015 21:28
Visningar: 15
Hej! Är en 19-årig Lundatjej som är himla sugen på att backpacka nu till hösten i 2-3 månader! Vill gärna till Australien, Nya Zeeland, Fiji och delar av Sydostasien. Hade varit så härligt att bara resa runt och göra massa spännande saker. Säger inte nej till lite surfing på Bondi Beach eller full moon party i Thailand.. :) Någon som också tycker detta låter som världens bästa idé?

//Louise
22 juni 2015 04:50
Hej!

Jag är en 19-årig tjej som för tillfället bor och jobbar i Sydney men har som plan att börja resa runt längst östkusten i Australien och även till Nya Zeeland till hösten i ungefär två månader men är ganska flexibel med detta. Jag är en glad tjej som vill uppleva nya platser, festa, träffa nya människor och bara ha det kul!

När hade du tänkt börja resa :)?
Av Lullsen
24 juni 2015 14:46
Åh vad kul!

Skulle vilja åka i sep-okt någon gång, men har inte något exakt datum än.
Kan du även tänka dig att resa runt lite i Asien? :)
24 juni 2015 15:28
Hej! Jag och min tjejkompis har tänkt göra en liknande resa i höst. Väldigt flexibla men tänker att vi börjar i Bali, Malaysia, båtluffen i Filippinerna och sedan flyger över till Sydney och kör Australien och nz. Vi tog båda studenten i år och vill åka iväg på VÄRLDENS resa :-)
27 juni 2015 02:22
Så roligt! Jag hade kunnat tänka mig också runt i Asien också :)
28 juni 2015 11:57
Hej! Jag är en 19-årig tjej som just tagit studenten. Är också inne på liknande planer som er!! Hade varit superkul om vi åkte tillsammans! // Sanna
Av Lullsen
28 juni 2015 12:38
Åh vad kul att ni också är sugna!! :D

Vi kanske kan snacka mer på fb? Heter Louise Lund! :)
28 juni 2015 13:40
Jag hittar inte dig Louise. Det kanske är enklare för dig att hitta mig, Josefine Artman!:)
28 juni 2015 23:00
Hej igen! Nu är våran resa bokad :D Så om någon befinner sig i Bali från mitten av september eller båtluffar i Fillipinerna från mitten av oktober så vet ni vem ni ska kontakta!

Heter Julia Bülow på facebook :)