Backpacka i Asien februari 15

5 jan. 2015 19:00
Visningar: 196
Hej.
Mitt namn är Linnea, en 20 årig tjej från Lund som söker någon att resa med i vår. Min plan är att börja i Thailand och sen utforska länderna runt om så som malaysia, Indonesien, Vietnam osv. Bara resa runt, ta dagen som den kommer, shoppa, festa, äventyra och bara allmänt leva. Vara borta 2--4 månader ungefär. Om du har liknande planer så hör gärna av dig. Jag är väldigt öppen kring förslag på länder att besöka och saker att göra så tveka inte. Antingen här eller på Facebook, Linnea Björck heter jag där.
5 jan. 2015 19:48
Hej! Jag planerar och landa i Thailand slutet av Januari eller början av februari. Så om du vill så kan vi mötas upp nånstans i Thailand? :)
Av Moiis
5 jan. 2015 21:55
Har skickat pm till dig :)
6 jan. 2015 20:02
Hej! Jag och en kompis (20 år från Norrbotten) startar vår backpack resa i den 4 februari i Bangkok och ska då direkt till Laos för att äventyra. Vore superkul att mötas upp i Bangkok eller Laos om ni är sugna! :) Ni hittar oss på facebook, PM om ni är intresserade / Emma Wiberg och Liv Brännström
Av Mregon
7 jan. 2015 19:45
Hej! Åker till Bkk med en polare den 8 februari, sen vidare till Vietnam den 9:e. Hänga i Vietnam några dagar innan det blir Kambodja! Nån som är sugen på att mötas upp nånstans för lite häng så säg till :)

/E