Äventyrlig resemate november!! Kom igen alla goa glada

Av Alvafl
13 juli 2014 22:27
Visningar: 380
Hej! Jag drar helst till Australien i slutet av oktober/början av november. Också öppet för att åka i december. Har inte planerat så mycket exakt vart jag vill, är öppen för förslag och idéer. Planen är att resa runt, äventyra, jobba, äventyra, jobba och leva kvar en längre tid. Är en sån som vill göra alla de där grejerna som skydiving, bungyjump, forsränning, surfa, vandra, festa, lata och bara känna surfarkulturen, och även en gnutta stadspuls. Vill åka till Bali och nya Zeeland också. Kanske Asien i slutet där. Stannar minst ett halvår, mkt öppen för ett år och sen får man la se vad som händer. Hör gärna av er om ni känner att er resplan känns matchande med min! Behöver en eller flera roliga kompanjoner!
14 juli 2014 15:16
Hej!
Jag tror att vi tänker i liknande banor, låter som om du har en riktigt bra plan där.
Har inte lyckats hitta någon att åka med, så om du har lust så snackar jag gärna vidare om det :)

Michaela Lenné på FB
Av Jonnali
19 juli 2014 11:33
Hejsan! Jag tänker i samma banor som er båda och det vore så roligt att komma iväg, prova på nya saker och lära känna nya människor. Reser gärna iväg mellan November-December så jag hinner jobba ihop pengar till resan! Har inte heller lyckats hitta någon att dela detta äventyr med men det skulle vara kul att få göra det med nya ansikten. Hör gärna av er!
Jonna Lindström på Facebook samt min mail (Logga in för att se e-postadress)!
22 juli 2014 13:55
Hej :) även jag har tänkt mig Australien, men kan också tänka mig nya Zeeland o Bali :) precis som du har jag inte planerat så mycket, är öppen för förslag :) min plan är att dra i mitten av oktober då jag flyttar hem från Oslo i september. Tänker mig att jag vill starta i Melbourne men även det är inte spikat hehe skulle vara väldigt kul att ha någon att åka med så om du vill får du gärna höra av dig :)
/Evelina
23 juli 2014 17:50
heej!! tänker i likannde banor som du/ni, vore kul om vi kunde dra ihp ett gäng. heter sofia nilsson på fb, lägg gärna till så kan vi prata mer :)
Av Emciii
27 juli 2014 21:13
Heej! Vill samma sak jag med ! =) skriv gärna PM eller på fb , heter Emira Svendsen =)
31 juli 2014 12:59
Hej! Låter som att vi har liknande planer.. Hör gärna av er på fb :) Heter Stina Storm Åström