Australiens östkust i slutet av mars

Av Clarae
26 feb. 2015 06:12
Visningar: 125
Hejsan! Jag befinner mig i Sydney just nu och funderar på att kanske bege mig uppåt längst östkusten i slutet av mars. Ett alternativ är resa upp till Brisbane, för att sedan åka till Nya Zeeland i slutet av april/början av maj. Jag skulle även kunna tänka mig att åka till Melbourne först, för att sedan åka uppåt.

Eftersom jag inte har bestämt mig än vad jag ska göra i slutet av mars tänkte jag mest kolla läget. Är det någon som har liknande planer under ungefär samma tid? :)
2 mars 2015 01:12
Hej!
Kommer till sydney imorn men stannar nog bara en vecka. Så runt den 10:e åker jag vidare uppåt mot Brisbane, eventuellt vidare till Cairns. Därefter ska jag till NZ. Om du är lite flexibel med tid vill säga :)
2 mars 2015 02:37
Hej! Jag tänker också lämna sydney i slutet av mars! Jag funderar dock på aty göra mott första stopp i Byron Bay då jag har hört mycket gott om det stället! :-) Hör av mig om du vill snacka mer!
Av Clarae
2 mars 2015 05:01
Citerat från Simonfreed:
Hej!
Kommer till sydney imorn men stannar nog bara en vecka. Så runt den 10:e åker jag vidare uppåt mot Brisbane, eventuellt vidare till Cairns. Därefter ska jag till NZ. Om du är lite flexibel med tid vill säga :)
Åh, det låter ju nästan som min plan. Hade gärna varit flexibel med tid, men jag jobbar här och kan inte sluta förrän slutet av mars... :/
Av Clarae
3 mars 2015 11:08
Citerat från Lovisa199:
Hej! Jag tänker också lämna sydney i slutet av mars! Jag funderar dock på aty göra mott första stopp i Byron Bay då jag har hört mycket gott om det stället! :-) Hör av mig om du vill snacka mer!
Kul! Jag har också hört mycket gott om Byron, men jag skulle gärna vilja stanna på lite ställen innan. Jag kan höra av mig om jag bestämmer mig för att ta Byron som första stopp :)