Australien till Nyår

2 sep. 2014 12:36
Visningar: 273
Hej alla :)

Jag är en tjej på 21 år som söker en eller flera reskompisar till Australien. Gärna så man kan dela en lägenhet tillsammans och så man slipper flyga helt ensam. Jag är snäll, social och bangar inte för mycket! :) Vad jag vill med Australien är att jobba, sola, bada, surfa, festa och helt enkelt leva livet! Mina planer är att komma iväg straxt efter jul så man kan fira nyår där och sen komma hem till lagom till sommaren :D
Hör gärna av dig om det låter intressant! Antingen här eller på fb: Jennifer Forssblad
2 sep. 2014 20:06
Hej :) har du redan bestämt med någon eller hur ser det ut? Är intresserad men skulle bara vilja stanna några månader osv :)
3 sep. 2014 18:51
Hej! vad kul! Ne jag har inte hittat någon än, har du? Hur länge skulle du vilja stanna och göra då?:) jobba o så eller bara resa? :)
5 sep. 2014 20:01
Hej! Som det ser ut nu är jag mest inne på att resa egentligen, men det kan absolut ändras beroende på hur det blir med mitt jobb här i Sverige :) Jag var inne på 2-3 månader.

/Elin
Av Lisa93
21 sep. 2014 15:51
Hej!

Att åka straxt efter jul låter helt perfekt! Vill du skaffa ett work and holiday visum och både jobba, leva livet och resa runt? Hur som helst så låter dina resplaner intressanta och det verkar som du vill få ut ungefär samma sak av detta äventyr som jag! Jag skulle även vilja besöka Nya Zeeland när man ändå är där borta.. ;)
Av Eriknym
22 sep. 2014 14:40
Hej allihopa!
Jag kommer resa till Sydney i mitten av februari efter att ha varit några månader i Sydostasien! Min plan är att bara resa och leva livet, tänkt börja i Sydney och sen resa norrut längs östkusten! Jag kommer stanna sju veckor i Australien.

Jag Reser själv och letar nu sällskap under resan! Jag är väldigt spontan och flexibel som person!
Hör av er om ni tycker mina planer låter intressanta! :)
Facebook: Erik Nymo

Ha det fint!!
/Erik