Australien hösten/vintern -15

7 sep. 2015 21:30
Visningar: 20
Hej!
Jag söker en resekompis/resekompisar som vill åka med mig till Australien nu i höst/vinter, Har inga som helst planer utan känner mest att jag vill upptäcka världen och komma bort från vardagen här hemma i Sverige för att se nya platser och träffa nya människor, så är väldigt öppen för olika förslag:) någon mer som är sugen att åka?:)
Kram
7 sep. 2015 22:08
Hejsan!
Jag är också intresserad av att hitta någon/några att resa med. Din beskrivning är lik min och pratar gärna mer om det. Har tänkt att vara iväg 2-3 månader beroende på hur länge pengarna räcker. Du kan lägga till mig på fb, kajsa glamheden :)
Av Sofiek
8 sep. 2015 06:22
Hej!

Jag har tänkt resa till Australien i oktober eller november. Stanna i Sydney ett tag för att jobba, surfa och träffa nya spännande människor, Jag har inte heller något planerat. Vill resa runt och se landet och stannar så länge jag kan. Jag vill jättegärna resa tillsammans med någon/några andra äventyrslystna och glada personer.

Hör gärna av dig till mig på Facebook om du vill prata! https://www.facebook.com/sofie.karlsson.121

Ha det fint :)
Av Noravon
9 sep. 2015 14:42
Hej hej!! Det här lät ju hur bra som helst! Jag och två kompisar ska åka till Indien i november till slutet på december sen ska jag bege mig till Australien. Där är jag sugen på lite äventyr och tänker mig kanske lite jobb också för å dryga ut reskassan, annars öppen för det mesta ;)

Hör av er om ni är sugna!

Kram, Nora von Schedvin

https://www.facebook.com/nora.vonschedvin
Av Molle91
13 sep. 2015 02:43
Tjena! Glad 24åring här! Jag sticker till Melbourne den 19/10 och min plan är att stanna minst 6månader. Tänkte börja jobba på nån farm ett tag och sedan äventyra genom östkusten och vidare till NZ. Vill testa ALLT! Så som surfing, bungy mm. Skulle heller inte ha några problem å testa på campinglivet! Lägg gärna till mig på FB om det verkar intressant 😃
21 sep. 2015 19:01
Hej!
Jag åker till Gold Coast i slutet av oktober och hälsar på pojkvännen i ett par veckor men efter det vill jag resa vidare på östkusten. Vore superroligt att mötas upp och få ressällskap! Jag har heller inga direkta planer mer än att uppleva ett riktigt äventyr och ha så mycket roligt! Hör gärna av dig, Karin Paulsson på facebook :)

Av Elinal
22 sep. 2015 11:43
Jag med!!! Har samma mål som samtliga som svarat men saknar reskompis :D Jag jobbar gärna också om det är lätt att få jobb. Kan åka när som helst men vill vara hemma i april.