Australien 2016

Av Cajsa27
26 nov. 2015 16:02
Visningar: 24
Hej! Jag har precis kommit tillbaka till Sverige efter att ha spenderat senaste året i New York. Jag känner att jag vill ut i världen igen och funderar på att flytta till Australien eller London. Just nu är jag mest inne på Australien.

Jag vill åka i början av nästa år och planerar att stanna på ett ställe för att jobba. Vore kul om någon annan hade samma planer så kanske vi skulle kunna åka tillsammans, dela lägenhet mm.

Hör jättegärna av er om ni funderar på att göra samma sak! :)
1 dec. 2015 18:56
Hej! Jag har liknande planer som dig och vill starta nya äventyr. Vill också vara borta en längre period och hade tänkt börja i Australien :) hör av dig om du vill prata mera / Hanna
2 dec. 2015 15:57
Hej! Är sjukt pepp på australien. Känner att jag vill komma iväg från sverige och jobba någon annanstans. Är sugen på Melbourne. Hör av dig om du vill snacka lite om det!
Av Jonnakh
2 dec. 2015 20:43
Hej Cajsa! Jag har planerat att åka till Sydney i mars för att bo och jobba där. Men letar också efter någon att åka med. Måste ju självklart inte bara åka till Sydney, men vore jättekul att åka tillsammans! :)
Av Cajsa27
3 dec. 2015 12:44
Vad kul! :) Jag tänkte åka i januari och är öppen för de flesta städer i Australien. Vore kul om vi kunde planera nåt tillsammans! Lägg gärna till mig på facebook om ni vill, Grälls Cajsa Kvarnström. Är lite lättare att prata där! :)