Asien oktober .

Av Drejare
2 sep. 2015 15:37
Visningar: 30
Hallå!

Min plan är att packa min ryggsäck och åka till asien nu till hösten, oktober ish, Allt är än så länge väldigt oplanerat och känner att resan inte heller behöver vara super planerad i minsta detalj heller. Först och främst vill jag hitta en skön person att resa med!

Hade varit fint att hitta någon som bor i Göteborg eftersom jag själv bor här, så kan man träffas och planera resan lite bättre tillsammans!

Jag är 24 år, när jag inte knegar på fabrik så hänger jag med vänner och familj så mycket som möjligt.

om du vill få någon mer uppfattning om vem jag är kolla min facebook- klara drejare- eller så ba skriver du här vetja!

allt gott.
Av Hallro
13 sep. 2015 09:01
hör gärna av dig om du befinner dig på filippinerna i november =)
25 sep. 2015 16:51
Hejsan! Erika heter jag från Skåne! Jag är en tjej som älskar o resa och äventyra. Kom hem från 4 månaders backpacking i Nya Zeeland och Australien i maj nu vill jag iväg igen! 😃😃
Jag har bokat enkel flygbiljett till Kuala Lumpur i Malaysia den 13 oktober! Tänkte mig resa fram till jul ungefär och tanken är väl Malaysia, Kambodja, Vietnam, Filippinerna och avsluta med ett par veckor i Thailand. Men planerna kan självklart ändras, jag är öppen för förslag!! Nu söker jag också en resekompis så hör av dig om du tycker min plan verkar intressant!
26 sep. 2015 19:18
Tjena!

Asien alltså. Jag tänkte åka till Europa lite senare. Du ska inte med?