Asien och Sydamerika

2 sep. 2015 21:28
Visningar: 44
Hej alla äventyrare!

Jag är otroligt sugen på att dra en långresa från och med början av januari, med start i Asien, för att sedan efter cirkus tre månader, förflytta mig till Sydamerika. De flesta av mina vänner har antingen börjat plugga, ska börja plugga till våren, säsonga i Alperna eller så har de inte pengar, så jag söker efter någon, eller några, skön(a) att resa med.

Jag är en otroligt glad, rolig (om man får beskriva sig själv som sådan), social och väldigt lättsam. Älskar allt som har med äventyr att göra och testar gärna på nya saker. Jag är inte kräsen när det kommer till boende osv. Har lätt för att anpassa mig.

Så om du, kille som tjej, är sugen på att göra en liknande resa, kontakta gärna mig! Jag bits inte. Lovar.

Pussar och kramar
Av Robdah
2 sep. 2015 21:48
Jag åker troligtvis till Vietnam typ 9 januari med en kompis i två veckor om han får semester sedan drar han hem och jag vill backpacka vidare i Asien o vill jättegärna resa vidare med nån :)
Adda mig på Facebook om du vill Robert Dahlström heter jag :)
7 sep. 2015 13:01
Hej!! jag är väldigt på! låter helt fantastiskt!! :) älskar att resa och älskar äventyr. så hör gärna av dig mer på min facebook så kan vi snacka mera. för låter precis som mig när du beskriver :)

https://www.facebook.com/jenny.pettersson.14
Av Tove96
7 sep. 2015 13:30
Hej! Tove heter jag. Jag gillar att lära känna nytt folk, testa nya saker och festa till det.
Låter som om vi är på samma spår, Hör av dig om du fortfarande behöver någon att resa med!