ASIEN i slutet av jan?

Av Sillan
7 dec. 2013 10:22
Visningar: 317
Hej,

Fick en perfekt lucka i mitt liv för en rundresa som har stått på min lista ett bra tag nu. Då mina vänner är antingen fast med jobb, studier eller pojkvänner söker jag någon sköning som sällskap. Har ingen plan, öppen för det mesta och vill bara ha det så galet underbart! Så skriv!!! /sanna
10 dec. 2013 13:28
Tja!

Hur länge hade du tänkt vara borta?
Jag får med största sannolikhet också en lucka i slutet av januari, inte helt säker på hur länge just nu bara.
Hör gärna av dig :)
Av Sillan
10 dec. 2013 16:47
Men tja!

Tanken är runt 2 mån isf, men det är inget som är bestämt :)
10 dec. 2013 23:14
Hej hej

tänkte också dra till asien till våren, har inte riktigt kommit på vart än :) men det kommer man nog på sen.
dock hade jag tänkt att dra kanske i mars, hade tänkt att typ backpacka för att dryga ut pengarna.

Mathias
11 dec. 2013 20:22
Okej! 2 månader låter perfekt!

Dock så ärAllting med jobbet här hemma just nu väldigt luddigt och oklart, men jag ska försöka ta reda på så mycket som möjligt om vad som händer de kommande veckorna.
Gällande destinationer känner jag mig väldigt öppen. Just nu vill jag bara snorkla, sola och titta på solnedgången med en öl i handen, lutad mot en palm haha
kan ju skriva här i tråden när jag vet lite mer :)
Av Jeppa
14 dec. 2013 17:02
Jag har tänkt åka i slutet av Januari och vara borta 3-4 månader. Jag är en kille på 25 år som ser chansen i livet att dra iväg. Maila gärna på (Logga in för att se e-postadress)
14 dec. 2013 23:57
Hej!

Jag tänker mig resa till Bali i februari, för att som du skriver, bara ha det så galet underbart! Kommer tyvärr bara vara borta 2-3 veckor men kan vara reskompis för en del av din resa iallafall :) Har läst en del om Bali så är taggad till tusen!

Skriv på mail (Logga in för att se e-postadress) om du vill :)
Av Manqo
15 dec. 2013 00:11
har biljett till Bangkok 28e januari, tanken är att besöka delar av Thailand, Indonesien, Filippinerna och ev Burma. Häng på om du/ni vill, kan säkert mötas upp nånstans :) mail: (Logga in för att se e-postadress)
16 dec. 2013 10:40
Tja, är också sugen på att dra ut å resa i jan och söker resesällskap då jag blev dumpad av min kompis som jag skulle resa med pga hennes jobb. Har själv tanke på 2-4 månader och är sugen på thailand, Laos, vietnamn, Filippinerna, indonesien, malaysia.. Har ingen bestämd reserutt än så jag är öppen för förslag, är bara så sjukt taggad på att resa runt och ha så jävla kul. Festa, uppleva massa galna äventyr och slappa på stranden och mycket mer..
16 dec. 2013 16:00
Hej, jag är ute efter samma grej! Alla mina vänner är fast i jobb och jag har ett tag ledigt. Jag har tänkt åka till Asien i slutet av januari och vill bara ha det gött. Så jag är jätteintresserad!! /Sofia
24 dec. 2013 21:37
Citerat från Turkboy33:
januari
flygbiljett Stockholm Arlanda - Antalya =1000 SEK
Antalya - Stockholm =1300 SEK
Alanya
möblerat hus att hyra: 200 SEK (dagligen)
Jag kan hjälpa
Jag är en turk
Jag bor i Antalya
jag nu Borlänge

https://www.konyacicekci.net
hejdo
För närvarande
Antalya är mycket varmt
20

Förhoppningsvis semestertid
26 dec. 2013 08:31
Hej Sanna (och alla andra, men kanske inte turk-boy) :)

Drar till Bangkok den 22 januari för ett par dagar där och fixa lite visum, sen är tanken att dra ut på trekking, yoga och äventyr i Myanmar/Burma kanske inom Chiang Mai och eventuellt forsränning i Laos :)
Två lugna killar som söker folk att hänga med, filosofera, dra ett par öl, slira i hängmattan eller sen möta upp i södra sydostasien för lite mer softande och bestigande av en vulkan på Bali :)

Och låt er nu inte skrämmas av att vi är killar, så sjukt tråkigt med normativa stereotyper :P Hör av er! Nås även på Skype: Micke365 för funderingar eller "!restipssnack".

Kram på er!
//Micke
29 dec. 2013 21:40
Hej!!!!
Låter som alla här beskriver just vad jag vill sticka iväg på snart. Sitter i samma sits där alla jag känner inte har möjlighet av olika anledningar. Behöver ett break med sol, sköna människor och nya platser. Har rest i vissa delar av asien tidigare men vill bara tillbaka och se mer!
Om någon är sugen och snacka ihop sig lite om att sticka iväg så skriv bara!! Här eller på Facebook! :))