Asien i december/januari

15 aug. 2015 10:38
Visningar: 42
Heeej!
Jag letar resesällskap för en resa i Asien Då jag känner att det är roligare att dela allt men någon/några!
Jag hade gärna sett att vara borta 2-3 månader eller längre men det visar sig efter vägen. Bokar en enkel biljett och hem biljett när det börjar bli dax.

Jag har inga måsten eller direkta planer, vi kan planera tillsammans eller ta det som det kommer efter vägen!

Älskar lata dagar på stranden lika mycket som sena fest nätter och äventyr.
Älskar alltid att träffa nya härliga människor och för att inte tala om hur mycket jag gillar god mat och vin!

Jag är 23 år; bor just nu I Båstad men kommer ifrån Hälsingland.
Tveka inte på att höra av dig!

Leta gärna upp mig på Facebook.
Maria josefine persson . Samma bild som här
15 aug. 2015 12:13
Hej!
Jag har själv tankar på att dra iväg till Asien någon gång efter årsskiftet! Tanken var att resa ner själv (då inga av mina vänner vill dra dit) men tror det är mycket roligare att uppleva Asien med någon/några andra :)
Har inte heller några särskilda planer alls när det kommer till att resa dit, förutom att jag gärna skulle vilja besöka Thailand, Malaysia, Vietnamn och Indonesien, men är väldigt öppen när det kommer till förslag! :)
15 aug. 2015 12:43
Låter ju toppen :D
Spelar ingen roll för mig vilka länder det blir. Vill bara iväg ha skit roligt njuta och leva goliv!
Så blir inte svårt att planera med mig som det känns (;

Lägg till mig på Facebook så är det lättare att snacka :)
16 aug. 2015 15:02
Hallå hallå! Jag ska också till Asien i Januari. Har redan bokat flyg till sri lanka, så ska dit,sen burma, laos,vietnam och fillipinerna är tanken :) Troligen något mer ställe men har inte bestämt än :)
16 aug. 2015 22:08
Godkväll!

Jag är lika sugen som alla er på en äventyrsresa till Asien! Jag hittar dock inte dig på Facebook, Josefine. Vill du testa att lägga till mig? :) Elin Derevall heter jag.
17 aug. 2015 17:34
Hej!
Är också jätte sugen på att dra iväg nu i vinter runt i asien!
Att vara kvar i vinterkylan här i Sverige är inget som lockar..

Lägg gärna till mig på fb, Josefine Lorenc :)
17 aug. 2015 23:05
Hej på er!

Jag ä r lite inne på Kazakh stan, Azer bajd zjan, Kirgizi stan och Mon gol iet. Nå n som är på?

Hadetbra
18 aug. 2015 21:00
Hej!! Jag går i exakt samma tankar som du. Har försökt få med någon av mina vänner men det är svårt. Jag behöver bara göra något helt nytt och uppleva livet till fullo! Älskar äventyr och kan vara väldigt impulsiv. Men jag ska snart flytta hem till min mamma för att spara alla pengar jag kan, sen är jag redo att dra härifrån!! Behöver verkligen detta! Jag är på till 110% spelar ingen roll vart det bär, är taggad för allt! Men jag finns på Facebook hanna thiséus om jag låter intressant vill säga. 😁 just nu bor jag i sundsvall, 21 år gammal 👍
30 aug. 2015 14:31
Hej! :)
Jag är också sugen på att följa med. Har länge velat ut på en lång-resa i Asien men behöver lite goa resekompisar att uppleva allt med ! :)
Jag är 25 år och bor i Höganäs! Jennie Stephanie Lane på facebook! :)