Asien december 2015

1 nov. 2015 15:17
Visningar: 39
Befinner mig för tillfället i Australien, men vill åka och uppelva Asien i någon månad eller två. Tanken är att åka i början av december, men är flexibel med datum!

Jag vill se Indonesien, Thailand, Kambodja, Vietnam etc. Jag vill se alla fina stränder, snorkla, dyka, gå upp för berg och vulkaner, festa och allt vad resande innebär. Har någon liknande planer eller känner för att vara lika spontan som jag och bara dra iväg? Skriv till mig då. Har som sagt ingenting ristat i sten, så alla förslag är välkomna!
Kram kram :D
1 nov. 2015 16:49
Hej Evelina! Jag bor och pluggar i Lund men har studieuppehåll från och med nu till januari. Jag är väldigt ressugen och vill åka till Indonesien, Filippinerna och där omkring och göra allt som du skriver!! Vandra, dricka öl, hänga på stränder, träffa människor, bada, uppleva! Jag skulle vilja komma iväg redan i mitten av november och vara borta till jul! Detta skulle vara jättejättekul men vill inte åka själv, hade vart jättekul om vi kunde ses där och resa tillsammans! Skriv gärna till mig om du vill :) Heter Elin Stadenberg på facebook!
2 nov. 2015 12:28
Hej Evelina! Känner precis som du. Lämna kalla Sverige för att uppleva Asien, varit i Thailand tre gånger förut och bara älskar landet! Själv så har jag ingen kompis som är så spontan och älskar att resa som jag gör, min anställning slutar 31/12 så funderar på att åka i början av Januari! Hade såklart varit jätte roligt att dra ihop ett gäng o lära känna varandra och upptäcka Asien. Bada, snorkla, dricka öl o bara leva livet :) kram!
12 nov. 2015 07:06
Hej!

Jag är också i Austarlien just nu och kommer avsluta min resa längst östkusten 22 november i Sydney. Då kommer min kompis åka hem men jag har funderat på att åka till Thailand, men känns inte alls kul att åka själv så jag skulle gärna kunna hänga på dig! :DHeter Kajsa Åhden på Facebook om du hellre skriver där :)
25 nov. 2015 01:22
Hejsan det låter som att vi är ute efter samma sak!hade tänkt mig att åka i början på december sedan avsluta början på januari låter det som något för dig? :) hälsningar julia
27 nov. 2015 03:47
Hejsan! Jag reser runt i Asien just nu, är i Thailand för tillfället! Häng gärna på och res! Funderar på att åka till Kambodja efter detta, någon som också är sugen på det? :)