Argentina och brasilien jan-feb 2007

5 okt. 2006 01:11
Visningar: 107
Hej

Jag sticker till buenos aires den 19 jan. åker hem från sao paulo den 18 feb. Dvs borta en månad i sydamerika. Jag är 30 år, och trivs med de flesta människor, bara de inte blir beroende av mig... dvs måste vara någon som står på egna ben som jag reser med. kille eller tjej. jag är inte ute efter party varje dag, även om jag gillar att ha kul.
har ingen direkt resplan klar förutom in och utresan.

Hör av dig om det är intressant...
mvh /tina
Av Chica
17 nov. 2006 10:16
Hej!
Jag e en tjej på 28 år som hade tänkt åka till Buenos Aires o Brasilien. Har inte kollat med billjetter o e väldigt sent ute. Hade tänkt åka till Chile också där jag har släkt men får se om jag hittar nån billjet dit i slutet av dec.
Hör av dig om du har lust.
Kram Andrea
Av Kennet
26 nov. 2006 12:55
Hej Tina, det är intressant.
Jag har själv planerat att åka till sydamerika någon gång efter nyår, och hade egentligen tänkt att åka själv. Men när jag såg ditt inlägg så sammanföll det ganska väl med mina funderingar. Är inte lika berest som du, är 42 år och bosatt i Gävle. Är självständig och lätt att umgås med. Verkar det också intressant så är det bara att höra av sig.

Hälsningar Kennet
20 dec. 2006 13:22
Hej,

vad synd Tina. Har samma planer som du men kan komma iväg tidigast sen vår/tidig sommar.

Annars tänker jag åka till centralamerika om två år.

Baci//Mino