Ao nang ?

Av Dommew
28 dec. 2012 10:23
Visningar: 657
Hej alla så är det bara 10 dagar kvar till min första thailandresa . Jag har några frågor jag hoppas jag kan få svar på, skall åka till ao nang . 1. Vill gärna fiska i ao nang är de någon som vet va de finns o va de kostar ? 2. Kläder ? Skall man ha me sig massa eller ör de lika bra att köpa på plats ? 3. Såg att de går flyg till Malaysia från krabi , inte dyrt alls är de värt att lägga 2 dagar på de ? 4. Vad jag kan läsa mig till så är ao nang mycket lungt , vilket är bra tycker jag . Men hur lungt är de ? De hade varit kul om de var lite partaj :) någon dag . 5. Vilken ö eller utflykt skall man inte missa när man är i ao nang . Frågorna är kanske lite banala får några , men som sagt de är min första resa. Tack o hej :)
Av Hille2
28 dec. 2012 10:52
Kan inte ge dig några svar om Ao nang då jag slutade att åka dit för sisådär 15 år sedan (tyckte att det började bli för stojigt där redan då för min smak). Bara en kommentar ang att flyga till Malaysia; vad (och vart) ska ni dit och göra om ni bara ska ta två dagar där? Det är bortkastade pengar tycker jag.
Av Macho
28 dec. 2012 10:54
Helt klart kan du festa i Ao nang.
Ta en dagstur till Hong island.
Railay Beach med Pranang Beach är helt klart värt ett besök.
Pranang Beach är nog den finaste stranden vi har besökt i Thailand.
Varför inte en tur till Phi Phi öarna med några stopp på vägen för att snorkla?

Med vänlig hälsning, Macho
Medlemmen har tagit bort svaret