Stöd Ukraina

368577s blogg

Måndag 26 Juni 2006 - Sverige

Plats 18 i fototävlingen

Jag tackar alla som gav mig en tumme upp på fotot " tyngdkraft ". Jag har ca. 13.000 resebilder på min hårddisk, så jag har lite att välja på. Har rest i många år, började när jag var femton år och fortsätter fortfarande fast jag fyller ( 70 ) sjuttio år i September. Nu närmast står Turkiet på tur, sedan blir det nog Brasilien igen eller Indien. Har en ny bil på gång, så vi skall faktiskt prova på vandrarhemsboende i vårt vackra land. Här är säkert mycket vackra och intressanta platser som vi missat. Är man pensionär så finns alltid tiden att utforska nya platser i Sverige och världen.
Kör stenhårt med mitt motionsprogram, varje morgon 1 timmes snabb promenad på en motionsslinga. sedan lite stryrketräning, allt för att hålla kroppen i bra trim.


Dela med andra:    

Kommentarer
368577 säger:
Hej anders08.
Först en kraftfull dator, det är ett måste. Sedan är det inga problem, jag lägger upp varje land i säskild mapp med ett speciellt nummersystem. Jag bränner sedan ner alla bilder på DVD-skivor, dels som backup och för att tiitta på bilderna via en DVD i storbilds-TV. Jag har nu ca 13.000 resebilder upplaggda på DVD-skivor.
M.V.H 368577
Postat 2006-08-03 18:29  Anmäl
Aph säger:
Hur håller du ordning och sorterar dina bilder? Backuplösning?

anders
Postat 2006-08-03 13:58  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Vårens första resa
14 år sedan
Guldbröllopsresa
15 år sedan
Tunisien väntar på oss i dag.
15 år sedan
Åter till Thailand
16 år sedan
Kambodja
16 år sedan