Stöd Ukraina

Ellismellis blogg

Torsdag 17 Juni 2010 - Tranås

Om 24 timmar är jag på väg......

Efter en lång och kall vinter längtar man ju alltid till ljuset och värmen. Jag väntade länge på att våren skulle komma och i och med att det tog sin tid innan den väl var här så fick jag lite kryp i kroppen. Jag bara väntade på att få komma i gång och nu jäklar så har jag trampat mil efter mil sedan i början av april och i morgon är det dags, Vätterrundan står och väntar på mig. Ja, den väntar ju inte bara på mig utan det finns några tusen till som vill cykla 30 mil. Galenskap eller inte? Det är med pirriga förväntningar och en skön känsla av att det äntligen ska bli av som jag nu laddar det sista dygnet.

Jag har inte varit aktiv här på RG under hela våren för det har helt enkelt inte funnits tid utan jag har trampat på, mil efter mil............ Några resplaner finns inte heller men jag hoppas att sommaren bli underbar solig och massor av värme och kanske kan det bli någon resa av något slag.

Ha en skön sommar önskar jag alla er där ute!//Ellismellis
Dela med andra:    

Kommentarer
Ranur säger:
Hoppas att det gått bra
Postat 2010-06-20 13:35  Anmäl
Go_east säger:
Lycka till :)))
Postat 2010-06-19 21:09  Anmäl
Merlin säger:
Ja, nu har du cyklat Vättern runt o jag undrar så hur det gick......Hoppas du får en underbar sommar med massor av sol. Kram
Postat 2010-06-19 09:17  Anmäl
Blomkruka21 säger:
Gick de bra syrran?!?! Du är så fruktansvärt duktig, är så stolt över dej! pussar till dej!
Postat 2010-06-19 07:35  Anmäl
Carmor säger:
Hoppas det gick bra för dig.
Postat 2010-06-18 23:54  Anmäl
Fagersta säger:
Ha en riktigt skön sommar och lycka till med trampandet
Postat 2010-06-18 17:32  Anmäl
Leroslover säger:
Lycka till med rundan! Det går säkert bra. Skön sommar önskas du också!
Postat 2010-06-18 12:52  Anmäl
Thequeen säger:
Lycka till!!!!! Ha en bra sommar!
Postat 2010-06-18 08:26  Anmäl
Travelfun säger:
Shit vad kul! Verkligen ambitiöst i mina ögon att cykla 30 mil... :-)
Jag skall hålla tummarna att ni får ett toppenväder!!!

Ha för övrigt en riktigt toppen sommar! Hoppas, liksom du, på massor med härliga och soliga dagar!
Postat 2010-06-18 08:07  Anmäl
Mjorumm säger:
Ett stort Lycka till önskar jag dig,och Vätternrundan tror jag du klarar riktigt bra
Postat 2010-06-17 23:02  Anmäl

Sida:12Nästa
Skriv kommentar
Arkivet