Stöd Ukraina

Olof_bs blogg

Måndag 17 Juli 2006 - Sverige

Någon gång får man ju ta och börja! (Kroatien)

Detta blir de första orden i en blogg för min del. därför denna konstiga rubrik.

Kom hem från Kroatien igår, har varit där i 9 dagar, mestadels på ön Krk. Det var en härlig upplevelse.. Var även iväg så långt som till Plintvice (eller hur den där nationalparken nu återigen stavas). Det var en av dom vakraste ställena som jag någonsin besökt, och då är jag trots allt tämligen berest.

Jag vågar påstå att den svenska naturen är en av de finaste som går att uppleva (iaf stora delar av det som ligger norr om polarkretsen), men denna nationalpark i Kroatien... jag viste inte riktigt vad jag skulle säga... men till slut hittade jag iaf ett (flera)ord, och det var :Helvete, vad underbart vackert!!!

Jag kommer att lägga upp bilder på det innom en ganska snar framtid.

Men jag kommer nog inte hinna göra det innan jag ska iväg på min nästa resa som är redan på torsdag. Då blir det Amsterdam igen.

Vi som arbetar som reseledare har ett otroligt härligt jobb, ja, men vi har även uruselt betalt ifall det känns som en tröst för er som gärna skulle vara reseledare men inte är det.

Får skriva mer senare någon gång...
Kram/ Olof
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet