Stöd Ukraina

Retards blogg

Söndag 24 Januari 2016 - Koh Phi-phi

Hejdå phiphi :P

Igår bestämde vi oss för att det var sista kvällen och att vi skulle ta båten till Koh lipe idag. Vi bokade inte båten utan planerade att göra det idag.

Igår när vi vakna mådde jag sjukt bra trots en riktigt bra kväll innan så jag bestämde mig för att gå till Long Beach som våran bästa servitris tipsat oss om. Rosanna mådde sådär så jag fick gå själv. Jag hade fått höra att det var en bit, men hade jag vetat att det var så långt så hade jag tagit en taxibåt dit.. Jag måste ha gått i minst 30 minuter i strålande hetta och ca 10000 trappsteg och uppförsbacke majoriteten av vägen. Rörde mig typ mer än vad jag gjort på den här resan sammanlagt så det var antagligen bra haha. Stranden var fin och tog taxibåt tillbaka så ångrar mig ej. Det roliga är när jag kommer fram och direkt glider det fram en brud som ba hej hur mår du idag. Jag ba hm bra men minns ej så mycket så vet intr vart vi träffats men jag har i alla fall en banan på foten haha. Hon berättade att dom var där när vi gaddade oss hahhaha.

Sen kom jag hem och hittade en sömntuta i sängen. Väckte henne sen hängde vi ett tag tills det var dags för min nap hahha. Sen drog vi ut och hade en fett bra sista kväll. Gjorde typ allt vi ville och träffade nästan alla vi ville säga hejdå till och en sjuukt skön/jobbig kille. Han var så rolig i allt han sa sen tog han min keps och kittlade mig tills jag ville döda honom. Såå han var rätt jobbig men väldigt rolig. Jag var nöjd med min sista kväll och gick och la mig.

Vaknade idag och försökte köpa biljett till båten.. Sista gixk tydligen klockan 9 på morognen så tack vare ödet får vi en till sista kväll. HAHAHHA. Äsch snart dags för poolparty. Hörs.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet