Stöd Ukraina

Bibchens blogg

Fredag 26 November 2010 - Stockholm
Resealbum: Stockholm

Fotomässan 2010 / Älvsjö

Jag njuter kontraster från +24 i Puerto Mogan till -10 i Stockholm. Den "vita" staden. Tidningen kom i tid, posten kom i tid, bussen kom i tid och pendeln kom i tid. Snyggt jobbat!
Med gott mod far jag till Stockholmsmässan i Älvsjö, där fotomässan just slagit upp sina portar. Skönt att vara ute i god tid. Man kommer fram till de olika montrarna, får tips och råd samt får se en hel mängd foto av olika kvalitet och intresseväckande. Hittar bra erbjudanden på canvastavlor inför min kommande fotoutställning i sommar. Bara att jobba på - men ska jag ha med eller utan ram? Flera fototävlingar utlysta. Anmäler mig till tre. Hem och välja bilder att maila.
Det tar en god stund att vandra runt i mässhallarna, och jag blir så småningom bildmätt. Återtåg till Stockholm, där maken möter upp vid NK:s traditionella julskyltning.

Årets tema: färgstark jul med inspiration hämtad från världens alla hörn.

Temat är det inget fel på, aktuellt, intressant och tankeväckande, men utförandet.......................platt, tråkigt, orörligt, hm.........

Avslutar med en cappucino i Östermalmshallen - den är det inget fel på! :-)
Dela med andra:    

Kommentarer
Mpc säger:
du har varit på en trevlig mässa. köpte du något eller bra titta såg på Nikon forum där har dom tagit maser av bilder gå dit o titta sen såg jag massa av foto vänner .
Postat 2010-11-27 19:35  Anmäl
Karinlorvik säger:
Det skulle vara trevligt att besöka en fotomässa någonstans, det får väl bli Göteborg nästa år, kanske.
Postat 2010-11-27 12:14  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Slutspurten
43 veckor sedan
Meditationsvandring
44 veckor sedan
Min sommarsäng
44 veckor sedan
Kyrkbröllop
44 veckor sedan
Skur efter skur........
44 veckor sedan